י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שורשים צ'צ'ניים

שלושה אנשי דאעש נעצרו באוסטריה בחשד לתכנון פיגוע

המשטרה האוסטרית עצרה שלושה אנשי דאעש | החשודים הם צעירים בני 14 עד 20 | קנצלר אוסטריה הביע את תודתו לחוקרים על מניעת "מתקפה איסלאמיסטית אפשרית בווינה"

שלושה אנשי דאעש נעצרו באוסטריה בחשד לתכנון פיגוע
משטרה בוינה צילום: משטרת אוסטריה

שירותי הביטחון האוסטריים מסרו היום כי סיכלו מתקפת טרור מתוכננת בעיר הבירה ביום שבת. שלושה בני אדם בין הגילים 14 עד 20 נעצרו בחשד לתכנון הפיגוע בווינה, כך מסרה המשטרה. השלושה, אזרחים אוסטרים עם שורשים בוסניים וצ'צ'ניים.

קנצלר אוסטריה, קארל נהאמר, הביע את תודתו לחוקרים על מניעת "מתקפה איסלאמיסטית אפשרית בווינה". נהאמר אמר כי המתקפה המתוכננת הראתה כי "אסור לנו לתת במאבק נגד רדיקלים וקיצוניים".

"באמצעות ההתערבות המוצלחת וגם בזמן הנכון, הצלחנו לנטרל את הסכנה עבור וינה ולהבטיח את שלומם של כולם", כך אמר הייג'אווי-פירצ'נר, ראש מודיעין הפנים של אוסטריה. ראש עיריית וינה, מיכאל לודוויג, הביע זעזוע, ואמר כי "אין מקום לשנאה בווינה".

לפני כשלש שנים אירע פיגוע טרור אכזרי עם לפחות שלושה הרוגים בעיר. במהלכו, חמושים השתוללו ברחובות ליד בית הכנסת, אחד מהם אף פוצץ את עצמו ברחוב.  באירוע, לפחות שלושה אנשים נהרגו, ומספר נוספים נפצעו ליד בית כנסת בווינה, לא היו נפגעים בקרב היהודים, תוקפים חמושים ירו בשישה מקומות שונים, הם החלו את מסע היריות בסמוך לבית הכנסת.

אוסטריה דאעש וינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד