כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשטרה הוזעקה

צפו: דוב פרץ לבית, נעל את עצמו בחדר ונתקע בחלון שהיה גבוה מדי

דוב הכניס את עצמו לצרות כשפרץ לבית בקולורדו וכנראה חיפש יותר מסתם דייסה. הדוב הגדול עשה מספר ניסיונות לרדת לקרקע כשניסה לצאת דרך החלון, אך ככל הנראה זה היה גבוה מדי בשבילו. שוטר פתח את דלת החדר וסייע לדוב לצאת

צפו: דוב פרץ לבית, נעל את עצמו בחדר ונתקע בחלון שהיה גבוה מדי
הדוב בחלון הבית צילום: Hannah @COParksWildlife

דוב נועז פרץ לבית בקולורדו חטף ארוחה מהירה מהמטבח וניסה לברוח מחלון בקומה השנייה לאחר שנעל את עצמו בטעות בחדר השינה הראשי של הבית. שכנה שקלטה את הפולש ותיעדה אותו בווידאו הזעיקה את המשטרה כשהבינה שדיירי הבית אינם שם.

הדוב הגדול עשה מספר ניסיונות לרדת לקרקע, אך ככל הנראה זה היה גבוה מדי בשבילו. הוא נכנס בחזרה לחדר השינה, שם שוטר שנענה לקריאה של השכנה פתח את הדלת. הדוב חזר חזרה למטה, הוא חמק מבעד לחלון בקומה הראשונה שדרכו הוא נכנס במקור, ואז נעלם לתוך היער.

בעל הבית, ריאן מקפרלן, היה בעבודה כשנודע לו שהדוב נמצא בביתו, כך הוא אמר ל-Fox31 News. "הוא הכניס את הציפורניים שלו לשם ופשוט שבר את החלון ונכנס פנימה ולקח לעצמו צלעות בשר שהוצאתי לארוחת ערב לאותו לילה, הוציא כמה חטיפים מהמזווה והפיל את הצמחים, שום דבר לא מטורף מדי, השוטר נכנס ולמעשה פתח את הדלת לחדר השינה כדי שהדוב יוכל לצאת", אמר מקפרלן.

עוד אמר בעל הבית: "בהחלט הייתי להוט להגיע לשם, והמחשבה עברה לי בראש שעומדים להיות נזקים של אלפי דולרים. וזה לא היה המקרה הפעם. אני אסיר תודה שהוא היה אורח בית מכבד", אמר מקפרלן.

דוב ארה''ב קולורדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד