כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התמקדו ברפובליקנים

יותר מ-90 מכתבים עם אבקה לבנה נשלחו לפקידים בכירים בקנזס

יותר מ-90 מכתבים עם אבקה לבנה חשודה נשלחו לפקידי מדינה, כך אומרים הרשויות בקנזס, ה-FBI וסוכנויות המדינה חוקרים. "כרגע לא דווח על נפגעים, אך אנו מבקשים מכולם לשמור על ערנות בטיפול בדואר"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Tory Marie Blew

ה-FBI וסוכנויות מדינה חוקרים לאחר שעשרות מכתבים המכילים אבקה לבנה חשודה נשלחו למחוקקים ולפקידי ציבור במדינת קנזס ביום שישי האחרון. הרשויות בקנזס הודיעו כי יותר מ-80 מכתבים כאלה דווחו ברחבי המדינה, אך מספר זה גדל ליותר מ-90 עד יום ראשון, כך על פי דובר הרשויות.

החומרים שנבדקו עד כה לא נחשבו חומרי נפץ וגם לא מהווים סכנה ביולוגית, אמר מקור המכיר את הנושא לרשת ABC. רבים מהמכתבים נשלחו למחוקקים רפובליקנים ולתובע הכללי של קנזס, קריס קובץ', אמר המקור. אחד המחוקקים שקיבל מעטפה אמר כי היא מכילה הודעה שהיא "קריפטית" (שפה סודית).

"רשויות אכיפת החוק פועלות לאסוף בבטחה את המכתבים ולחקור את האירועים", נמסר בהצהרה של משרד הפנים בקנזס. "כרגע לא דווח על נפגעים, אך אנו מבקשים מכולם לשמור על ערנות בטיפול בדואר".

חברת הקונגרס מטעם מדינת קנזס, טורי מארי, ציינה בפוסט בפייסבוק שקיבלה את אחד המכתבים. היא פרסמה תמונה של מעטפה לבנה הממוענת למשרד שלה. "זה לא בסדר", כתבה בלו בפוסט. "קיבלתי טלפון מהשריף שלנו, בריאן בלנדר, הוא הזהיר אותי לגבי הדואר שלי. הוא תיאר מכתב חשוד והתריע כי יכול להיות שיש בה חומר לבן. אני לא יודעת את כל הפרטים, אבל רק המחוקקים הרפובליקנים קיבלו את זה. אני מאוד אסירת תודה לכוחות החירום שלנו, מילים לא יכולות לתאר את הכרת התודה שלי אחרי האירוע הזה".

מדינת קנזס ארה''ב אבקה לבנה חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד