כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
3 יעדים בכרטיס 1

חידוש בתיירות החרדית: 'תור פלוס' עם שדרוג מפתיע

אחר שפורסם כי חברת התיירות המובילה תצא השנה למסע של "שלושה יעדים בכרטיס אחד", כעת שדרגה 'תור פלוס' את החופשה החלומית באנדורה, עם מלון חדיש ומפואר הכולל ספא מפנק, טירת כדורים לילדים ועוד • מבצע מיוחד למהירי החלטה

חידוש בתיירות החרדית: 'תור פלוס' עם שדרוג מפתיע
נופי טבע באנדורה צילום: freepik

הפתעה של הרגע האחרון: בחברת התיירות המובילה במגזר החרדי 'תור פלוס', החליטו לשדרג את חופשת בין הזמנים לאנדורה ולשכן את האורחים במלון 5 כוכבים בשם  Suites plaza hotel. מלון הפאר שוכן בליבה של הבירה האנדורית, אנדורה לה ולה, הממוקמת בדרום-מערב המדינה, בגובה 1,011 מטרים מעל פני הים, במפגש שני נחלים והיא נחשבת לעיר הבירה הגבוהה באירופה.

בעיר ניתן להתרשם מנופים יפים של העמק ולבקר בפרלמנט המרהיב ובכיכר העיר, זאת מלבד הביקורים המתבקשים בצרפת וספרד הסמוכות למדינה שמעניקות לנוסעים 3 יעדים בכרטיס 1.

השאירו פרטים ותזכו ל-3 יעדים בכרטיס 1>>>


חדרים מרווחים במלון הפאר • מתוך אתר תור פלוס

במלון עצמו ייהנו האורחים ממתקני מלון חדשניים ומתקדמים, הכוללים בריכת שחייה מחוממת, חדר כושר, ספא מפנק, סאונה פינית וחמאם.

במועדון הילדים של המלון, מגוון אזורי משחק וג'ימבורי ו"טירת כדורים" וכן מגרשי משחקים המיועדים למגוון גילאים שונים.

כמובן שמעל לכל זה, ניצבת חוויית האירוח הנהדרת של 'תור פלוס' בסטנדרט שאין שני לו. לנופשים מצפה במלון תוכנייה עשירה ומגוונת וכן ארוחות גורמה, עם שפע של מאכלים וטעמים, כשהכל תחת השגחת הכשרות המהודרת ביותר.

תור פלוס מעניקה גם הטבה מיוחדת לזריזיo המקדימיo: עשרת המזמינים הראשונים שיזמינו את החופשה לאנדורה, יזכו לקבל אותה במחיר החבילה הישנה. כך תזכו לשדרוג יוצא דופן של החופשה שלכם במחיר אטרקטיבי במיוחד!

המסע לנסיכות הקטנטנה והפופולרית, יעניק לכם חוויה יוצאת דופן, הכוללת מפגשים עם נופים ומפלי טבע וכן חוויית שופינג נדירה, שכן אנדורה היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם בהן הקניות הן ללא מע"מ. כך שאתם יכולים להעמיס מזוודות ושקיות במגוון החנויות, תמורת עלות נמוכה מאוד.

החופש המדובר, הוא יעד נוסף אותו כובשת חברת התיירות המובילה, אשר מארגנת חופשות כשרות למהדרין במדינות רבות ברחבי העולם ומספקת את החוויה המפנקת ביותר עבור החופשה המשפחתית שלכם. 

השאירו פרטים ותזכו ל-3 יעדים בכרטיס 1>>>

תור פלוס בית מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד