י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מבצע בטסלה

כך תוכלו לנהוג עשרת אלפים ק"מ על טסלה 3

מבצע עם תנאים בטסלה. יצרנית הרכב החשמלי מציעה לרוכשי טסלה 3 עשרת אלפים קילומטרים של נסיעה חינמית • ההנחה תקפה רק בחלק מהגרסאות של טסלה 3

כך תוכלו לנהוג עשרת אלפים ק"מ על טסלה 3
טסלה 3 צילום: טסלה

התנהלות טסלה מלמדת שאינה ששה להציע ללקוחות מבצעים, הטבות והנחות אך לפעמים יש יוצאי דופן: לפי פרסומי טסלה בישראל, היצרנית מציעה לרוכשי טסלה 3 עשרת אלפים קילומטרים של נסיעה חינמית, אבל לטסלה יש סייגים: ראשית, ההטבה הזאת תקפה רק למי שיזמין טסלה בשתי רמות גימור: "לונג ריינג'", שהיא גרסת הביניים של טסלה 3 ו-PERFORMANCE שהיא גרסת הביצועים הבכירה של טסלה 3.

רמת הגימור הבסיסית של הטסלה 3 אינה נכללת במבצע של טסלה. תנאי המבצע של טסלה אינם תקפים למי שיזמין עכשיו מכוניות באתר של החברה עם מועד אספקה לחודשים הקרובים, אלא רק למי שיזמין את טסלה 3 מרשימת הרכבים הזכאים של היבואנית, כלומר רכבים שיש לה במלאי לאספקה קרובה שמחירם עלול להיות יקר יותר מכיוון שהם כבר נמצאים בישראל ורמות הגימור שלהם כבר קבועות מראש.

לדוגמה: המחיר של טסלה 3 בגרסת לונג ריינג' שתסופק ללקוחות עד ספטמבר הוא 239 אלף שקל. באתר של טסלה ניתן למצוא דגמים כאלה שהם כבר מוכנים למסירה ומאובזרים מראש במחירים אשר נעים בין 246 ל-269 אלף שקל. בנוסף, לטסל יש תנאים מקדימים: המסירה של הרכב חייבת להתבצע החודש, לא ניתן להעביר את ההטבה, אי אפשר לבטל הזמנה קיימת כדי לקבל את ההטבה. בנוסף: מדובר רק בטעינה בעמדות של טסלה, כלומר מי שלא יגיע לעמדות ה"סופרצ'ארג'ר" של טסלה כנראה לא ינצל את ההטבה, כלומר קשה לכמת את ההטבה לכסף, אלא אם הרוכשים ממש יתעקשו "לתדלק" את רכבם בעשרת אלפים קילומטרים של נסיעה בעמדות הסופרצ'ארג'ר של טסלה.

מדוע טסלה יוצאת למבצע וכל כך ממהרת לספק מכוניות? אחת הסיבות עשויה להיות ה"היילנד", מכונית שעליה כרגע מדברים רק בחדרי חדרים. ה"היילנד" היא טסלה 3 בגרסה מעודכנת ומשודרגת אשר אמורה להיחשף השנה, ויש מי שטוענים שהמכונית הזאת נמצאת ממש מעבר לפינה. אבל בטסלה, כמו בטסלה: עד שלא נראה את טסלה 3 החדשה כנראה שלא נדע.

 

מכונית טסלה מבצע רכבים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד