ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
במסגרת ביקורה בישראל

הנשיא הרצוג נפגש עם רעייתו של זלנסקי

רעיית הנשיא מיכל הרצוג אירחה הבוקר בתל אביב את רעיית נשיא אוקראינה אולנה זלנסקי לארוחת בוקר, בה השתתף אף נשיא המדינה הרצוג. זלנסקי נמצאת בישראל במסגרת ביקור שמתמקד בנושאים הומניטריים

הנשיא הרצוג נפגש עם רעייתו של זלנסקי
הכניסה לבית הנשיא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג אירחה הבוקר (שני) בתל אביב את רעיית נשיא אוקראינה אולנה זלנסקי לארוחת בוקר בפתח יום העבודה המשותף שלהן, שיתמקד בנושאים הומניטריים בדגש על סוגיית הטיפול בפוסט טראומה בילדים ונוער.

לארוחת הבוקר הצטרף נשיא המדינה יצחק הרצוג כמחווה למאמץ המשותף להקלה על סבלם של הילדים במלחמה והמאמץ ההומניטרי הכולל.

את הביקור ויום העבודה המשותף יפתחו שתי הנשים הראשונות בבית החולים לילדים ספרא, שיבא תל השומר, ולאחר מכן ימשיכו לדיון מקצועי עם הקואליציה הישראלית לטראומה וארגון נט"ל העוסקים בטיפול בילדים ונפגעי טראומה על רקע לאומי, בהשתתפות נציגים בכירים ממשרד החוץ ומהאיחוד האירופי.

נציין כי לפני מספר חודשים העלתה זלנסקי לעמוד הפייסבוק שלה סדרת סרטוני סולידריות בהן השתתפה גם אשת נשיא המדינה, מיכל הרצוג. רעיית הנשיא אמרה: "אנחנו צופים בתמונות קורעות הלב של ילדים המחפשים את הוריהם, באימהות המגנות על ילדיהן, בהמונים בתחנות הרכבת, וליבנו איתכם. אנחנו חושבים על הרופאות והרופאים והצוותים הרפואיים בבתי החולים המנסים בכל דרך לסייע לנפגעים, וליבנו איתכם".

הרצוג הוסיפה כי "כאמא, עצוב לי במיוחד לראות את הסבל שחוות אימהות צעירות ולראות תינוקות רכים נתלשים מביתם ומשפחתם לעתיד לא ברור. אני נושאת מכאן תפילה שנקודת השפל ההיסטורית הזו תסתיים במהרה ושחייכם ישובו לשגרה כלשהי במדינתכם היפה והמשגשגת. מחשבותינו איתכם, וליבנו איתכם".

ולדימיר זלנסקי אולנה זלנסקה נשיא המדינה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד