כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ברוכות הבאות למעוז הליברלי"

דוחה: השתתפו במופע וזכו להערה נגד כיסוי הראש

עיתונאית ידיעות אחרונות סיפרה כי חברותיה השתתפו בהופעה של להקה ומספר משתתפים העירו להן נגד כיסוי הראש שלהן. "פעם הבאה אל תגיעו עם הכיסוי ראש הזה. אתן מסתירות", נאמר להן | העיתונאית הדגישה: "מדובר בכיסוי ראש סטנדרטי לחלוטין. לא במגדל מטפחות"

דוחה: השתתפו במופע וזכו להערה נגד כיסוי הראש
הופעה, אילוסטרציה צילום: pixabay

האיבה נגד שומרי מצוות מורגשת ביתר שאת מאז החלו ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית שגלשו במהרה למאבק על צביונה של המדינה. בשמאל החליטו שאינם רוצים עוד לחיות במדינה בה יש יהודים שומרי דת ומסורת והמסר הזה מחלחל לכל פינה.

חן ארצי סרור, עיתונאית בעלת טור בידיעות אחרונות, חשפה אמש בטוויטר כי חברותיה השתתפו בהופעה וזכו להערה פוגענית נגד כיסוי הראש שהן חובשות.

"חברות הלכו אתמול למופע המומלץ של להקת בתשבע -אנאפזה", כותבת ארצי-סרור. "אישה אחת ירדה כמה שורות עד אליהן ואמרה: "פעם הבאה אל תגיעו עם הכיסוי ראש הזה. אתן מסתירות". לשאלת גולש שתהה איזה סוג כיסוי ראש הן חבשו, היא השיבה: "מדובר בכיסוי ראש סטנדרטי לחלוטין. לא במגדל מטפחות".

היא מסבירה כי זהו "משפט אחד שמסמן את המרחב: ברוכות הבאות למעוז הליברלי - אתן בעצם לא מוזמנות. סיפור קטן שממחיש שבמקום סקרנות נשארנו רק עם צדקנות".

הופעה שנאת הדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד