כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקרית מזעזעת

התגובה של הצעיר החרדי להשמצות הכתה בהלם את כל נוסעי האוטובוס. צפו

השנאה נגד שומרי המצוות ובפרט נגד החרדים מרקיעה שחקים בתקופה האחרונה. צעיר חרדי חווה זאת על בשרו כאשר ספג השמצות מאישה באוטובוס על כך שאינו משרת בצבא. "לך לצבא, למה אתה עם פיאות ושטריימל?" | לתגובה שלו היא לא ציפתה, אך היא לא נתנה לעובדות לבלבל לה את השנאה | צפו

התגובה של הצעיר החרדי להשמצות הכתה בהלם את כל נוסעי האוטובוס. צפו
יהונתן הירש באוטובוס צילום: מתוך התיעוד

צעיר חרדי בשם ישראל יהונתן (שרוליק) הירש שנסע באוטובוס בעירו הוד השרון, נאלץ להתמודד הבוקר (שני) עם השמצות מזעזעות מכיוונה של נוסעת חילונית שתהתה מדוע הוא לבוש עם בגדים בעלי סממנים דתיים ואינו משרת בצבא. אך התשובה שלו הפתיעה אותה ואת כל יושבי האוטובוס.

למרות הדברים המזעזעים, הצעיר החרדי שמר על קור רוח ושאל אותה מדוע היא מסיקה שהוא לא שירת בצבא, האם בגלל הצורה בה הוא לבוש? האישה השיבה לו "לך לצבא, למה אתה עם פיאות ושטריימל?"

"העובדה שאת שופטת אותי מול כל האוטובוס שלא עשיתי צבא רק בגלל איך שאני נראה זה ממש לא בסדר. נשמה, אני סרן במילואים ביחידה מובחרת", חשף בפניה הבחור.

אך האישה לא נתנה לעובדות לבלבל אותה, והיא המשיכה בשנאתה ללגלג ולהשמיץ את אורח חייו של הצעיר החרדי שישב באוטובוס, האישה המשיכה ושאלה אותו ברוב חוצפתה מדוע הוא חובש כיפה, והוא השיב לה כי זכותו ללכת איך שהוא רוצה. "זאת דמוקרטיה, תתביישי לך חוצפנית".

יהונתן הירש בצבא

 

שנאת חרדים צה"ל הוד השרון סערת האוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 213 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד