כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תמיכת דגל? הגר"ש אליהו אצל הגראי"ל

חשיפת 'בחדרי חרדים': הגראי"ל שטיינמן שוקל להכריע בעד מועמדותו של רבה של צפת, הגר"ש אליהו, לתפקיד הרב הספרדי של ירושלים • הגר"ש ביקר אצל הגראי"ל בשעות הצהריים, וזכה לברכתו • גורם ב'דגל התורה': "תמיכה כזו עשויה לסייע גם למועמדותו של הגרמ"ח לאו, במסגרת דיל עם מצביעים דתיים" • מסתמן: בעלזא וגור יצטרפו למהלך

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

פרסום ראשון: בשעות הצהריים (ו) נרשמה התפתחות משמעותית, אשר עשויה להוביל לתמיכה רשמית של 'דגל התורה' במועמדותו של הגאון רבי שמואל אליהו, רבה של צפת, לתפקיד הרב הראשי הספרדי לירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים נערכו מספר התייעצויות בביתו של הגראי"ל שטיינמן בשאלת תמיכת נציגי דגל התורה בגוף הבוחר לרבנות ירושלים. ולאחר שראש הישיבה הבין ששמירת צביון ירושלים וקדושתה, לצד שמירה ההלכה ללא פשרות, ילוו את הרב אליהו בכהונתו בתפקיד - נשקלת ברצינות רבה האפשרות לתמוך בו.

בשעות הצהריים (ו) ביקר הגר"ש בביתו של הגראי"ל וזכה לברכתו.

הרב שמואל אליהו, בנו של הגר"מ אליהו, צפוי ליהנות גם מתמיכתה של חסידות גור, לאחר שביקר בביתו של האדמו"ר במהלך החג, וכן של חסידות בעלזא. ככל הנראה, חבקר הגר"ש אצל האדמו"ר מבעלזא במוצ"ש.

גורמים ב'דגל התורה' מציינים ל'בחדרי חרדים' כי מהלך שכזה עשוי לקדם את דיל אליהו-לאו, כאשר חברים בגוף הבוחר מהזרם הדתי לאומי התומכים במועמדותו של הגר"ש אליהו, עשויים לתמוך בתמורה לתמיכה חרדית כזו - במועמדותו של הגרמ"ח לאו לתפקיד הרב האשכנזי.
בחירות דגל אליהו תמיכה לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד