כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בתו של המשפיע

הבחורה אסתר שרה חנון ע"ה טבעה בחוף הים בנתניה

בירושלים הובאה היום למנוחות הבחורה מרת אסתר שרה חנון ע"ה תלמידת סמינר 'תבונות' בירושלים שטבעה לעיני חברותיה בחוף הים בנתניה. אביה הוא המשפיע הברסלבי רבי מאיר חנון שיבלחט"א. רק לפני ארבעה ימים חגגו במשפחה בר מצווה לאחד הבנים 

הבחורה אסתר שרה חנון ע"ה טבעה בחוף הים בנתניה
זירת הטביעה בחוף בנתניה צילום: דוברות מד"א

ברוך דיין האמת: הבחורה אסתר שרה חנון ע"ה בת 17 מירושלים, טבעה אתמול (ראשון) למוות בחוף הים בנתניה. כונני הצלה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות והיא פונתה לבית החולים לניאדו בקרית צאנז במצב קשה מאוד - אך לפנות בוקר השיבה את נשמתה ליוצרה. 

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים כבת בכורה לאביה הרב החסיד ר' מאיר חנון שיבלחט"א משפיע בחסידות ברסלב שמפורסם כמי שמפיץ ומדפיס את ספרי רבי נחמן מברסלב, ולאמה מרת דבורה שתחי' לבית קליגר. 

למדה בסמינר 'תבונות' בירושלים, בני המשפחה והחברות מספרים ל'בחדרי חרדים' על בחורה טובת לב שהייתה בוגרת בכל הליכותיה, כך גם לקחה על עצמה חלק מעול הבית בצורה מופלאה.

רק לפני ארבעה ימים חגגו במשפחה את שמחת בר המצווה לאחיה, ובשבת האחרונה אף קיבלה הצעת שידוך ראשונה - ואביה דחה את ההצעה עקב גילה הצעיר, וכעת בני המשפחה יושבים שבעה למגינת כל לב. 

יחד עם חברותיה היא יצאה לטיול בחוף הים בנתניה, שם בסמוך לחוף סירונית היא נסחפה במערבולת לעיני חברותיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו אותה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים לניאדו הסמוך.

משה יום טוב וקובי יעיש חובשי איחוד הצלה סיפרו: "יחד עם חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום ביצענו בה פעולות החייאה. לאחר מכן בהגעת ניידת טיפול נמרץ היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

פראמדיק מד"א רפי שבע וחובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גולן טאירי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הנערה שוכבת על קו החוף כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו, עיסויים, הנשמות, מתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבה אנוש. אנחנו קוראים לציבור במיוחד עכשיו לפני יציאה לחופש הגדול לרחוץ רק בחופים מוכרזים ובשעות הפעילות של המצילים". 

הלווייתה התקיימה היום בצהריים בהר המנוחות בירושלים שם נטמנה, לקול בכיים של בני המשפחה וחברותיה הרבות שממאנות לעכל כי אסתר חנה איננה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

טביעה חוף ים נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד