כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אני מפחדת מהחרדים"

לא תאמינו: זו תגובת האישה מסרטון ההסתה

"יש לי משהו אנטי נגד החרדים. אני מפחדת מהם". זה מה שהיה לאישה מסרטון ההסתה להגיב על הדברים הקשים שאמרה לצעיר חרדי באוטובוס

לא תאמינו: זו תגובת האישה מסרטון ההסתה
אוטובוס. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הגר רמון, תושבת הוד השרון שתועדה תוקפת במילים בוטות ומלאות שנאה את הצעיר החרדי, עו"ד יונתן הירש, במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס בעיר, שוחחה עם עודד בן עמי ב'ערוץ 12' ולא חזרה בה מהדברים הקשים.

"אני מצטערת, יש לי חברה חרדית, שאני מאוד מעריכה אותה אבל לא כל החרדים הם... תשמע אמא שלי היא ניצולת אושוויץ שמשפחתה מתה על קידוש השם. אני לא פחות חרדית ממנו אבל אני לא לובשת כיפה ושטריימל ואין לי עשרה ילדים", אמרה האישה ההזויה.

"אני מפחדת מהחרדים וגם מהערבים", הוסיפה. לדבריה, "יש לי משהו אנטי נגד החרדים. אני מפחדת מהם". בן עמי שאל את האישה האם החרדים פגעו בה מתישהו. "האיש הזה פתח עלי פה כזה, אז לא נשארתי חייבת".

"אני יש לי ילדה אחת שני כלבים ארבעה חתולים, אני עובדת", ציינה.

כזכור, צעיר חרדי בשם ישראל יהונתן (שרוליק) הירש שנסע באוטובוס בעירו, הוד השרון, נאלץ להתמודד הבוקר (שני) עם השמצות מזעזעות מכיוונה של נוסעת חילונית שתהתה מדוע הוא לבוש עם בגדים בעלי סממנים דתיים ואינו משרת בצבא. אך התשובה שלו הפתיעה אותה ואת כל יושבי האוטובוס.

למרות הדברים המזעזעים, הצעיר החרדי שמר על קור רוח ושאל אותה מדוע היא מסיקה שהוא לא שירת בצבא, האם בגלל הצורה בה הוא לבוש? האישה השיבה לו "לך לצבא, למה אתה עם פיאות ושטריימל?"

"העובדה שאת שופטת אותי מול כל האוטובוס שלא עשיתי צבא רק בגלל איך שאני נראה זה ממש לא בסדר. נשמה, אני סרן במילואים ביחידה מובחרת", חשף בפניה הבחור.

אך האישה לא נתנה לעובדות לבלבל אותה, והיא המשיכה בשנאתה ללגלג ולהשמיץ את אורח חייו של הצעיר החרדי שישב באוטובוס, האישה המשיכה ושאלה אותו ברוב חוצפתה מדוע הוא חובש כיפה, והוא השיב לה כי זכותו ללכת איך שהוא רוצה. "זאת דמוקרטיה, תתביישי לך חוצפנית".

 

 

הוד השרון הסתה סרטון גזעני סערת האוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 94 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד