י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האדמו"ר מויז'ניץ: "שום בחור לא ייעצר"

האדמו"ר במתקפה על לשכות הגיוס: "ברגע שמגיע לשם בחור שלא מספיק חזק ואיתן בדעתו - הוא מתפתה ישר במלכודת להצעות החיול שנותנים שם" • הצהיר: "גם במדור בני הישיבות שום בחור ישיבה אין לו מה לחפש שם, אני לא מרשה לו ללכת" • עוד בדבריו: "בקרוב אמורה להתכנס מועצת גדולי התורה ושם תצא הוראה ברורה ואחידה של כולם"

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין

האדמו"ר מויז'ניץ תקף שוב השבת בחריפות את נושא התייצבות בני הישיבות בלשכות הגיוס.

בדברים שנשא בסעודה שלישית בשאטר הגדול הסמוך לבית המדרש בקרית ויז'ניץ בבני ברק, אמר האדמו"ר: "ישנם הרבה הורים מפוחדים שבאים אלי ומטלפנים לאחר שבניהם מקבלים צווים חוזרים ונשנים, ואני רוצה להבהיר שוב את עמדתי ברורות - אין להתייחס לשום מכתב, לא ראשון לא שני ולא שלישי, ישנם גם כאלו שמקבלים איומים שבנם ייעצר ואף יושלך לכלא, אך אני אומר לכם אל תיראו ואל תפחדו, שום בחור עוד לא נעצר".

"ישנם כאלו שאומרים לי שהצבא פתח דבר חדש שנקרא מדור בני הישיבות. לכאורה זה נראה שרק גברים מגיעים לשם, והם שמים שם ספרים וכל מיני דברים טובים שייראה שמתאים לבחורי ישיבות, אך ברגע שמגיע לשם בחור שלא מספיק חזק ואיתן בדעתו - הוא מתפתה ישר במלכודת להצעות החיול שנותנים שם".

"גם במדור בני הישיבות שום בחור ישיבה אין לו מה לחפש שם, אני לא מרשה לו ללכת", פסק האדמו"ר, והמשיך: "זוהי דעתי הברורה והידועה. בקרוב אמורה להתכנס מועצת גדולי התורה ושם תצא הוראה ברורה ואחידה של כולם, אך דעתי החוזרת והנשנית ידועה לכולם, שאין להתייצב בשום פנים ואופן, ואלו שאמורים לקבל פטורים מותר להם בדוחק לקבל פטור ולא להישמע לשום דבר אחר".

כזכור בחול המועד דווח באתר 'בחדרי חרדים' לראשונה על כינוסה הצפוי של מועצת גדולי התורה האגודאית לצורך קבלת החלטה סופית בנושא התייצבות בני הישיבות, מי שמתנגדים להתייצבות באופן נחרץ הם האדמו"רים מויז'ניץ וסלונים, ושאר האדמו"רים יכריעו האם להצטרף לדבריהם.
צבא ויזניץ גיוס בחורים בני הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד