כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הפעילות בג'נין הבוקר

צפו בתיעוד ממצלמת ה'גו - פרו' של הכלב שנפצע בפעילות

תיעוד מיוחד ממצלמת ה'גו פרו' שהיתה על הכלב מיחידת עוקץ שנפגע |ניתן גם להאזין לרשת הקשר של הטייסים של מסוקי הקרב שהשתתפו גם הם בפעילות | הרמטכ"ל: "פעילות שמצטרפת למאות פעולות מבצעיות"

  צפו בתיעוד ממצלמת ה'גו - פרו' של הכלב שנפצע בפעילות
הפעילות בג'נין צילום: לפי סעיף 27א

לאחר שהבוקר לוחמי יחידת המסתערבים פשטו בשעות המוקדמות יחד עם כוחות צה"ל ושב"כ על יעד במרחב ג'נין, כעת ניתן לצפות בתיעוד ממצלמת הגו פרו שהיתה צמודה לכלב מיחידת עוקץ' שנלווה ללוחמים ונפצע בפעילות. 

כזכור, יחד עם לוחמי צה"ל ולוחמי מג"ב הפצועים שפונו הבוקר לבי"ח רמב"ם מהקרב בג'נין, פונה גם כלב של יחידת "עוקץ" שהיה עם הלוחמים. לוחמי היחידה ורופאי רמב"ם שמו לב עם הגעת הכלב שהוא סובל מפגיעה לא ברורה, ולכן, במקביל לטיפול בלוחמים בחדר הלם הוזעקו אנשי דימות מרמב"ם ווטרינר שמבצע מחקר בפקולטה לרפואה לבדיקה מקיפה, אליה הצטרף ד"ר י', וטרינר יחידת "עוקץ" שהוזעק למיון רמב"ם.

בנוסף, ניתן לשמוע את ההקלטות של הטייסים והלוחמים במהלך הפעילות שהסתבכה הבוקר בג'נין, זמן קצר לאחר שאחד מכלי הרכב הצה"ליים נפגע ממטען והלוחמים שבתוכו נפצעו. "ירי להתרעה מצפון למסגד, אשרו קבלה, להישאר בתוך הכלים", נשמעה ההנחיה - והתשובה: "מצוין, כנראה יש שניים, שני חמושים בקומה השלישית. את האש אנחנו מקבלים מהמסגד שנמצא מזרחית אלינו".

הרמטכ״ל אמר היום בטקס עובדי צה״ל מצטיינים כי ״גם הבוקר, בפעילות נגד הטרור בעיר ג'נין, פעלו כוחות צה״ל ומשמר הגבול בפעילות מורכבת, במהלכה נפצעו לוחמים, נעצרו שני פעילי טרור ונהרגו מחבלים בזמן שביצעו ירי על הכוחות".
עוד אמר: "פעילות זו מצטרפת למאות פעולות מבצעיות של כוחות צה״ל בשנה האחרונה ביהודה ושומרון, כחלק מהלחימה הנחושה לסיכול הטרור לביטחון אזרחי מדינת ישראל. אני מאחל מכאן החלמה שלמה ומהירה לפצועים״

תיעוד ג'נין הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד