כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בשורה משמחת

יצא לאור: אוצר פנינים ענק מעשרות ספרי הרמח"ל

לרגל רמח"ל שנים לפטירת החסיד האמיתי רבי משה חיים לוצאטו, יצא לאור עולם ליקוט מקיף מעשרות חיבוריו של אלפי פנינים וציטוטים מחולקים לפי נושאים | 13 שערים ומעל ל-520 נושאים | יצירה מרשימה ומפוארת שמעוררת התרגשות בהיכלי התורה | מחיר מיוחד לרגל ההוצאה, אל תפספסו

יצא לאור: אוצר פנינים ענק מעשרות ספרי הרמח"ל
ציון הרמח"ל בכפר יאסיף צילום: באדיבות המצלם

אם אמנם עולם הספר רווי כיום בספרים שונים מכל המינים והסוגים, הרי ש"דעת רמח"ל" היא יצירת פאר ייחודית, שתתפוס בס"ד מקום של כבוד בכותל המזרח של עולם הספר היהודי. זה לא עוד ספר, אלא 'הספר' בה"א הידיעה, שישכון כבוד ברבבות בתי אב בארץ ובעולם.

אחרי שנים של עבודה מאומצת העולם התורני מתבשר בצאתו של הספר - 'דעת רמח"ל' המהווה בעצם מפתח לכל תורת הרמח"ל הפזורה ושזורה בעשרות חיבוריו.

לרכישת הספר במחיר מיוחד>>>

בספר מלוקטים אלפי פנינים וציטוטים מחולקים למאות נושאים, עבודה מקיפה שנמשכה שנים והביאה לאוצר בלום של ידע לכל החפץ לקבל היקף וידיעה בהגותו ומשנתו של הרמח"ל. 

צילום מתוך הספר

כשמו כן הוא - "דעת רמח"ל" הוא ספר מיוחד במינו שמתאים לכל אחד, בכל גיל, ומכל עדה וחוג בעם ישראל. יכול אדם ליטול את הספר לידיו, לשבת, לפתוח נושא שקרוב לליבו בעניינא דיומא או כל נושא אחר הקרוב לליבו, ולהיכנס יחד אל אווירה נעלית וקדושה, אל עולמו ההגותי של הרמח"ל. פנינים ופרפראות, אוצרות ידע עצומים ורחבי היקף, ומגוון ציטוטים המלוקטים מעשרות חיבורי תורתו, לתיקון המידות והמעשים.

לרכישת הספר במחיר מיוחד לרגל ההוצאה לאור>>>

הספר מחולק ל-13 שערים, בהם מדור ליקוט נרחב על אישים וגדולי ישראל, פינות נפלאות לחגים מלוקטים לפי סדר מעגל השנה, קטעי מאמרים בסדר התפילה והכוונות הנצרכות, הארת ישראל על פני אומות העולם וסודותיו של משיח בן יוסף ובן דוד, ולסיים בסוף בפסוקי הקיווי אותם חקק הרמח"ל לאומרם במשך ימי השבוע ומסוגלים למשוך שפע ישועה וברכה על המקפיד לאומרם.

הספר, נערך במתכונת מפוארת ומהודרת מבית ההוצאה לאור - 'מקרא', וגם כיום בעולם הספרים המושקעים, הוא מתבלט ביופיו ובהידורו, ערוך בטוב טעם, מדוקדק ומושקע, מסודר להפליא, והוא מכיל בכרך אחד ליקוט מעשרות ספריו וחיבוריו השונים של הרמח"ל.

לרכישת הספר במחיר חגיגי לרגל ההוצאה לאור>>>



זו יצירה מונומנטלית ונכס צאן ברזל בכל בית יהודי, למחנכים ומרביצי תורה, לדרשנים ומחברי ספרים, למבוגרים וצעירים כאחד. ומעלה נוספת ונדירה יש לספר זה, ש'יד כל אדם ממשמשת בו'. הספר שזקן המשגיחים מרן הגה"צ רבי דן סגל שליט"א סמך את ידיו עליו, בירך ועודד את המחבר החשוב, יתחבב במהירות מפתיעה על כל שכבות הגיל, החל מבחורי חמד תלמידי הישיבות, וכלה בזקנים שדעתם יפה.

כעת, לרגל ההוצאה לאור הספר נמכר במחיר מיוחד השווה לכל נפש הכולל משלוח עד לפתח הבית. מהרו שלא לפספס את ההזדמנות והביאו ברכה אל בתיכם.

לרכישת הספר במחיר חגיגי לרגל ההוצאה לאור>>>

 

דעת רמח"ל רבי משה חיים לוצאטו ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד