י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הופיע בבית המשפט

טייס נעצר בשדה התעופה לאחר שהופיע שיכור לטיסה

טייס דלתא, בן 61, נעצר בשדה התעופה לאחר שהופיע שיכור לטיסה מאדינבורו לניו יורק. הטיסה בוטלה ברגע האחרון ביום שישי האחרון. הטייס הואשם על פי חוק בטיחות הרכבות והתחבורה של בריטניה

טייס נעצר בשדה התעופה לאחר שהופיע שיכור לטיסה
מטוס דלתא: אילוסטרציה צילום: Pixabay

טייס בחברת דלתא נעצר לאחר שהופיע שיכור לטיסה מאדינבורו בירת סקוטלנד לניו יורק לאחר שנוסעים כבר היו על הסיפון. הטיסה DL209 בוטלה ברגע האחרון ביום שישי האחרון לאחר שהטייס בן ה-61 נעצר בנמל התעופה של אדינבורו, כך דיווח התקשורת המקומית.

הטייס הואשם על פי חוק בטיחות הרכבות והתחבורה של בריטניה משנת 2003, המטיל מגבלות על צריכת אלכוהול עבור חברי הצוות. המגבלה החוקית לאלכוהול בדם לעובדי חברת התעופה היא 20 מיליגרם אלכוהול ב-100 מיליליטר דם, לטייס היה 50 מיליגרם. מחבת דלתא נמסר לתקשורת: "דלתא מאשרת שאחד מאנשי הצוות שלה נלקח למעצר ביום שישי בבוקר בשדה התעופה באדינבורו".

עוד נמסר: "דלתא מסייעת לרשויות בחקירות השוטפות שלהן, טיסת EDI-JFK של דלתא ב-16 ביוני בוטלה, והלקוחות טסו במטוס אחר, מדיניות האלכוהול של דלתא היא מהמחמירות בענף ואין לנו סובלנות להפרה, אנו מתנצלים בפני הלקוחות".

דובר משטרת סקוטלנד מסר: "בסביבות השעה 10 בבוקר ביום שישי, 16 ביוני, נעצר גבר בן 61 בנמל התעופה של אדינבורו בקשר לחוק בטיחות הרכבות והתחבורה משנת 2003. האיש הואשם לאחר מכן והוא יופיע בבית המשפט באדינבורו".

סקוטלנד שיכור דלתא איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד