כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צרות של עשירים

אחותו של מאסק משלמת יקר כי אנשים מניחים ש"אחיה משלם על הכל"

אחותו של אילון מאסק מתלוננת כי כולם מניחים שאחיה הבכור משלם על הכל, ודורשים סכומים מנופחים. אחיה, אילון מאסק הבעלים בן ה-51 של טוויטר ומנכ"ל טסלה ו-SpaceX שווה 233 מיליארד דולר

אחותו של מאסק משלמת יקר כי אנשים מניחים ש"אחיה משלם על הכל"
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

אחותו של אילון מאסק מספרת שהיא חויבה בתשלומים מנופחים בגלל שכולם "מניחים שאחי הבכור משלם על הכל", כך אמרה ל'דייל מייל'. "אבל הוא לא", הוסיפה טוסקה מאסק, אחותו בת ה-48 של האדם העשיר בעולם.

טוסקה, שעובדת כיוצרת קולנוע ומפיקה בפועל, אמרה שלאחרונה נאמר לה לשלם 20,000 דולר יותר ממחיר הרגיל כשחיפשה מקומות להסריט סרט חדש. "המיקום עמד לעלות 5,000 דולר, אבל כששמעו את שמי והניחו שאנחנו עשירים, הם החליטו לגבות מאיתנו 25,000 דולר", אמרה טוסקה.

"זה לא בדיוק הוגן, נכון?" היא שאלה, וציינה שלעתים קרובות אנשים מניחים בטעות כי "המאסקים נולדו עשירים". טוסקה היא הצעירה מבין שלושה, מאסק הוא הבכור, אחיה השני, קימבל, בן 50, שף ומסעדן.

למעשה, אילון מאסק הבעלים בן ה-51 של טוויטר ומנכ"ל טסלה ו-SpaceX שווה 233 מיליארד דולר, כך על פי מדד המיליארדרים של בלומברג, אבל הוא מתנהל לחלוטין לבד בעסקיו ללא קשר עם בני המשפחה.

היא נשאלה אם אחיה עוזר לה כספית: "טוב, זו חרב פיפיות בשבילי לומר אם אחי עוזר במשהו. אם אני אגיד לא, אז אנשים יגידו שהוא לא תומך בי בכלל ואם אני אגיד כן, הם יחשבו שהוא שילם על הכל".

אלון מאסק טסלה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד