י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"עד למילוי תביעותיה הקואליציוניות"

החל ממחר: ב'יהדות התורה' מאיימים שלא להצביע עם הקואליציה

יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פינדרוס הודיע ליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ ולשר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם שהחל ממחר, חברי הכנסת של הסיעה לא יצביעו עם הקואליציה בכל החוקים שנתמכים ע"י הממשלה עד למילוי תביעותיה הקואליציוניות

החל ממחר: ב'יהדות התורה' מאיימים שלא להצביע עם הקואליציה
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הודיע ליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ ולשר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם שהחל ממחר, יום רביעי, חברי הכנסת של הסיעה לא יצביעו עם הקואליציה בכל החוקים שנתמכים ע"י הממשלה עד למילוי תביעותיה הקואליציוניות.

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' במהלך ישיבת הסיעה השבועית אתמול העלה שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, את ההתנהגות המשפילה של פקידי האוצר שאינם מקדמים את התקצוב שהובטח ליהדות התורה במו"מ הקואליציוני ודרש לקבל החלטה, לאחר שתיאם זאת עם כל נציגי אגודת ישראל בסיעה, שהח"כים יפסיקו להצביע עם הקואליציה עד להסדרת העניין.

השר פרוש תקף: "איך יתכן שחודש לאחר אישור התקציב ושלושה שבועות מאז שהעברנו מסמך מפורט לפעילות מסורת ישראל, ועדיין משרד האוצר לא אישר העברת כספים לפעילות זו. אין זה אומר, כי אם חוסר הכרה והבנה בחשיבות הפעילות הזו".

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב הוסיף כי המצב דומה ביחס לתקציב הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי של המגזר החרדי, ולנוכח ההתנהגות של פקידי האוצר שבהתנהלותם הם משדרים את חוסר אמונם והערכתם את הפעולות של המשרדים האלה.

לאחר דבריהם נטלו חלק כל הנוכחים בישיבת הסיעה והביעו את הזדהותם בדרישה להימנע מלתת תמיכה בהצעות החוק וההצבעות שמובאות ע"י סיעות הכנסת, ולצורך כך הוחלט לחדד ולתמוך בדרישת השר פרוש וסגן השר מקלב.

יהדות התורה אופיר כץ מאיר פרוש אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד