י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חסדי השם

יולדת ובנה ניצלה בזכות תושייה ומקצוענות

ערנות של מיילדת במרכז הרפואי זיו, סייעה לאבחן ולהציל יולדת ובנה, לאחר שזיהתה במהלך לידה הסתבכות מסוכנת וזאת, למרות שלא היו גורמי סיכון ידועים

יולדת ובנה ניצלה בזכות תושייה ומקצוענות
הריון ולידה צילום: פיקסביי

אל חדר הלידה במרכז הרפואי זיו הגיעה יולדת לאחר שתי לידות טבעיות ורגילות ללא ניתוח קיסרי או סימני מצוקה. המיילדת רחל יישורון, אחות מיילדת כבר 6 שנים בזיו שליוותה את הלידה, שמה לב לבעיה חמורה. רחל פעלה בצורה מקצועית ומהירה להורדה של יולדת לחדר ניתוח שם אובחנה הבעיה החמורה. צוות התורנים ברפואת נשים יילדו את התינוק שהועבר מייד לטיפול מחלקת הפגייה וטיפול נמרץ ביילודים.

בהמשך צוות רופאים בכיר של זיו בראשות מנהל מחלקת נשים יולדות - ד"ר בן שחר עינבר וסגניתו - ד"ר מרקוס נעמה, ביצעו ניתוח ארוך ומורכב. בחסדי שמים לאם ולילוד שלום והם שוחררו לביתם.

ד"ר בן שחר הביע שבעות רצון מניהול המקרה על-ידי צוות התורנים ובמיוחד מהמקצועיות של המיילדת רחל יישורון שללא הערנות והתושייה שלה התוצאות היו יכולות להיות אחרות לחלוטין. "זו רמת המקצועיות שאנו מצפים לה מהצוות, עלינו בראש ובראשונה לדאוג לבריאותן ושלומן של היולדות והיילודים שלנו ובהמשך לדאוג לחוויית לידה טובה ומעצימה".

המיילדת רחל יישורון מסכמת גם היא: "אני כאן למען הנשים הנפלאות שמגיעות לזיו. אני רואה בעבודתי שליחות וזכות גדולה. כולי תודה על שהצלחנו גם כאן לדאוג ולהציל חיים. אכן, מדובר במקרה חריג אך בזכות הצוותים המצויינים שלנו עמדנו גם באתגר הזה. אני מאחלת ליולדת ולתינוק לגדול בנחת ובבריאות שלמה".

לידה בית החולים זיו ניתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד