י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפסקות החשמל בערבי שבתות

מקלב: "ניהול משק החשמל חייב להיעשות בצורה מחושבת"

סגה"ש לפיתוח חרדי אורי מקלב נועד עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר. בפגישה הודיע כי החברה תפעל לספק חשמל ללא ניתוקים בערים החרדיות והמסורתיות בדגש ערבי שבת חג. בימים אלה מקדמים את הפעלת ה'חשמל הכשר' כהחלטת הממשלה

מקלב: "ניהול משק החשמל חייב להיעשות בצורה מחושבת"
סגן השר מקלב בפגישה עם שפיגלר צילום: ללא קרדיט

לאור תקריות ניתוקי והפסקות החשמל המרובות בעת האחרונה בריכוזים החרדים הגיע מנכ"ל חברת החשמל מר מאיר שפיגלר למפגש עם סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה אורי מקלב וצוותו.

בפגישה שנערכה בלשכתו של סגן השר מקלב בקריית הממשלה בירושלים נכחו בכירי החברה מנהלי מחוזות והאחראים על הפסקת החשמל הסדירה למשק בארץ.

סגן השר אורי מקלב הציג את הקושי הגדול בהפסקות החשמל המרובות בעת האחרונה בריכוזים החרדים ובמיוחד כאשר הם מתקיימות בערבי שבתות וחגים בהם עם ישראל עסוק בהכנות לשבת קודש וצריכת החשמל הינה קריטית עבור האזרחים לטובת ההתארגנויות השונות לשבת.

כזכור לפני כשבועיים תקף מקלב בכניסה לישיבת הממשלה את השבתות החשמל ערב כניסת השבת ואמר כי ׳ניהול משק החשמל חייב להיעשות בצורה מחושבת, לצערנו עשרות אלפי משפחות סבלו, לא יכלו להכין אוכל, חלות בתנור לא נאפו, ניהול משק החשמל חייב לקחת בחשבון גם את ימי שישי בהם מזג האוויר אביך בכדי לא להגיע למצב בו יהיו הפסקות חשמל יזומות בערב שבת וחג'.

מנכ"ל חברת החשמל מר שפיגלר ציין לשבח את מקלב שפועל למען הציבור גם בשעות הלילה ובערבי שבתות והסביר כי כיום ניהול משק החשמל נעשה באמצעות חברה ממשלתית שאננה חברת החשמל, והם פועלים לספק חשמל בערבי שבתות וחגים בדגש על הערים החרדיות והמסורתיות.

כמו כן ציין מנכ"ל חברת החשמל כי הם מתחילים בימים אלו להוציא לידי מעשה את החלטת הממשלה מלפני חודש על הפעלת חשמל כשר באמצעות אגירת חשמל בימי השבוע ופריקתו לרשת החשמל בצורה אוטונומית בימי שבת וחג.

אורי מקלב מאיר שפיגלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד