כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי העיכוב

משרד האוצר אישר: תקציבי הישיבות יועברו היום

במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, משרד החינוך יעביר היום את תקציבי הישיבות והמלגות לאברכי הכוללים, זאת אחרי עיכוב של כמעט שלושה שבועות. לשכת סמוטריץ': "מכשולים בירוקרטיים רבים הקשו על מימוש החלטות הממשלה"

משרד האוצר אישר: תקציבי הישיבות יועברו היום
לומדי תורה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לשכת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיעה יחד עם לשכת השר במשרד החינוך חיים ביטון כי במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, משרד החינוך יעביר היום את תקציבי הישיבות והמלגות לאברכי הכוללים, זאת אחרי עיכוב של כמעט שלושה שבועות.

בהודעת הלשכה נכתב: "בימים האחרונים נדרשנו להתמודד עם מכשולים בירוקרטיים רבים שהערימו משפטנים והקשו על מימוש החלטות הממשלה וההסכמים הקואליציוניים".

עוד נמסר: "כאמור לאחר מאמצים ודיונים משותפים של השר במשרד החינוך חיים ביטון ושר האוצר סמוטריץ׳ תקציב הישיבות יועבר בע"ה היום בהתאם להתחייבויות, עד לפתרונות המלאים בתשלומי הרטרו".

נזכיר כי בשבוע שעבר פרסמנו שהתברר כי משרד האוצר עדיין לא העביר את התקציב החודשי לישיבות ולכוללים. מדובר היה בעיכוב של למעלה שבועיים מהמועד המקורי בו אמור משרד האוצר להעביר את התקציב.

השר במשרד החינוך חיים ביטון שיגר בשבוע שעבר הקלטה למנהלי מוסדות בשל העיכוב בהעברת התקציבים שהובטחו וטען כי כבר בימים הקרובים הכסף יעבור. "לאחר התכתשות ארוכה מול האוצר, קיבלנו מייל שיתכן ואני מקווה מסיים את הסאגה. מחר בבוקר נקיים ישיבה של כל הצדדים שבעניין בכדי שנוכל לעמוד בהבטחותינו ולהגיע לסף שסוכם בהסכמים", אמר.

משרד האוצר בצלאל סמוטריץ תקציב הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד