כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פני הרשע

אלו המחבלים שחוסלו: אסיר משוחרר ובן 24

לפי ‏מקורות פלסטינים המחבל שחוסל בזירת הפיגוע ליד עלי הוא מוהנד שחאדה, בן 26 מהכפר עוריף שבאזור שכם. הפלסטינים טוענים כי הוא היה פעיל בגוש האסלאמי של חמאס באוניברסיטת א-נג'אח שבשכם, בפיגוע נרצחו ארבעה ישראלים

אלו המחבלים שחוסלו: אסיר משוחרר ובן 24
המחבל מוהנד שחאדה צילום: באדיבות המצלם

מוהנד פאלח שחאדה, צעיר פלסטיני בן 26 מעוריף, הוא המחבל שחוסל היום (שלישי) בפיגוע הירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי בבנימין, בו נרצחו 4 ישראלים. הוא נורה על ידי אזרח חמוש שהיה במקום. לצד גופתו נמצא רובה M16. לפי הפלסטינים, המחבל הוא אסיר משוחרר שלמד במוסד אקדמי בשכם.

בנוסף, המחבל השני מהפיגוע בעלי שחוסל בידי ימ"מ בתום המצוד הוא ח'אלד מצטפא עבד א-לטיף צבאח, בן 24 מהכפר עוריף שבאזור שכם.

המחבל השני מהפיגוע בעלי שחוסל

דובר חמאס חאזם קאסם בירך על הפיגוע: "הפעולה בעלי היא תגובה על הפשעים של ישראל במחנה הפליטים ג'נין אתמול ועל ההסתערות על מסגד אל-אקצא. המהפכה הזו תימשך ולא תיפסק עד שעמנו ישיג חירות ועצמאות".

דובר הג'האד האסלאמי טארק א-סלמי: "אנו מברכים על הפעולה ההרואית בכביש שבין רמאללה לשכם, ורואים בכך תגובה טבעית על הפשעים הגוברים של ישראל נגד העם הפלסטיני. האיומים לא מפחידים את העם הפלסטיני, ההתנגדות מוכנה להתמודד עם כל הסלמה".

 

 

מחבל פלסטיני מחבל חמאס טרור פלסטיני הפיגוע בכניסה לעלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד