י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הותר לפרסום: פוענח רצח מנהל בית הספר בטייבה

החשוד ברצח הפעיל מזנון בבית הספר. העילה: חשב כי מנהל בית הספר עמד מאחורי היוזמה להכניס במקביל מפעילי מזנון שיתחרו בו

חוקרי המשטרה. צילום ארכיון
חוקרי המשטרה. צילום ארכיון

בית המשפט התיר לפרסום כי חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פענחו לאחר חקירה ממושכת את רצח יוסף חג' יחיא, מנהל בית הספר עמל בטייבה שאירע ב-25/8/14.

החשוד ברצח, תושב טייבה יליד 68', נעצר ביום הרצח ומאז היה נתון בחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת. היום, במסגרת דיון להארכת מעצרו של החשוד, הוגשה הצהרת תובע לפיה בתום ימי המעצר יוגש נגד החשוד כתב אישום המייחס לו רצח, שיבוש חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע.

בחקירה בהובלת חוקרי מפלג התשאול בפיקוד רפ"ק עזרא גולדשטיין עלה כי החשוד שהפעיל, יחד עם בני משפחתו, מזנון בבית הספר, סבר כי מנהל בית הספר עמד מאחורי היוזמה להכניס במקביל מפעילי מזנון נוספים באופן שפגע בהכנסות החשוד. בחקירה עלה כי ביום הרצח הגיע החשוד אל בית הספר כשהוא עטוף מעיל, מרכיב משקפיים, חבוש כובע, לבוש כפפות ומחזיק מטריה מעל ראשו.

החשוד עלה לקומה השנייה, חלף על פני המזכירה ונכנס לחדר המנהל, אשר היה באותה עת שהה בלשכתו עם 3 מורים בישיבת היערכות לשנת הלימודים הקרובה. על פי החשד, החשוד ירה באקדח יריות רבות לפלג גופו העליון של המנהל ולראשו וגרם למותו. לאחר הירי, נמלט החשוד ברכב טנדר מיושן, אשר אותר כבר ביום הרצח על ידי החוקרים סמוך לביתו של החשוד.

תיק החקירה לווה לכל אורכו על ידי פיקוד מחוז מרכז והיחידה המרכזית, ועל ידי צוות פרקליטים בפרקליטות מחוז המרכז.

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו שוחח היום עם מפקד מחוז מרכז ניצב ברונו שטיין והביע בפניו את הערכתו הרבה לו ולצוות החקירה המיוחד בימ"ר מרכז על פענוח התיק לאחר כחודשיים של פעילות מאומצת ומקצועית.

המפכ"ל הוסיף ואמר: "הנחישות והדבקות במטרה הוכיחו את עצמם. חקירה מורכבת ורצופה סביב השעון הביאה להעמדתו לדין של החשוד ברצח החמור ובפרט שמדובר באירוע רצח שהתרחש בשטח מוסד חינוכי כנגד קורבן שהוא איש חינוך, ועל כך הערכתי והוקרתי"

יצויין כי לנוכח הצהרת התובע, יוגש נגד החשוד בימים הקרובים כתב אישום בגין רצח.

המפכ"ל הוסיף ואמר "משטרת ישראל תמשיך להשקיע את כל המאמצים והכלים העומדים לרשותה על מנת להיאבק בפשיעה על כל גווניה".
משטרה רצח מנהל בית ספר טייבה פיענוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד