כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נערכים להריסת הבתים

שר הביטחון גלנט הנחה להטיל סנקציות על בני משפחות המחבלים

שר הביטחון גלנט הנחה לשלול עשרות היתרי כניסה לעבודה בישראל ממשפחות המחבלים שביצעו את פיגוע הירי ליד עלי | המחבלים שביצעו את הפיגוע ריצו עונשים קלים לפני כשלוש שנים באגף חמאס בכלא מגידו וחזרו לסורם. כוחות הביטחון החלו למפות את בתיהם לקראת הריסתם

שר הביטחון גלנט הנחה להטיל סנקציות על בני משפחות המחבלים
זירת הפיגוע בכניסה לעלי צילום: Flash90

שר הביטחון יואב גלנט הנחה הבוקר (רביעי) את מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן, לשלול את עשרות היתרי הכניסה והעבודה בישראל לבני משפחות המחבלים שביצעו את פיגוע הירי ליד עלי.

יצוין כי המחבלים שביצעו את הפיגוע הקשה סמוך לעלי, מוהנד שחאדה (25) וחאלד סבאח (24) מהכפר עוריף, ריצו עונשים קלים לפני כשלוש שנים באגף חמאס בכלא מגידו.

שחאדה קיבל עונש מאסר של חודשיים בלבד בגין יידוי אבנים, בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2020, ואילו סבאח נידון לארבעה חודשי מאסר בגין השתתפות בהפרות סדר וייצור מטעני חבלה, שאותם ריצה בחודשים יולי-נובמבר 2020. 

במקביל, כוחות הביטחון החלו הבוקר למפות את בתיהם של שני המחבלים לקראת הריסתם. הכוחות פעלו הלילה בכפר לסיכול טרור, תחקור חשודים וסריקות במבנים והחרימו מחרטה לייצור כלי נשק.

במהלך הפעילות עוכבו שלושה מבוקשים שהועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. הפלסטינים דיווחו כי אחד העצורים הוא איהאב שחאדה, אחיו של אחד המחבלים.

 

יואב גלנט פיגוע ירי הפיגוע בכניסה לעלי היתרי עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד