כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
החתן והכלה מרותקים לכיסאות גלגלים

"שערי שמים פתוחים": החתונה המרגשת שכבשה את בני ברק

חתן וכלה, שניהם נכים מלידה ומרותקים לכסא גלגלים, נכנסו אתמול בשעה טובה תחת החופה בחתונה מרגשת במיוחד בהשתתפות כל גדולי האדמו"רים וחסידים רבים שהגיעו לשמוח באירוע המרגש | במעמד החופה עורר המשפיע ר' מיילך בידרמן את הציבור בגראמן מיוחד • תיעוד

"שערי שמים פתוחים": החתונה המרגשת שכבשה את בני ברק
החתונה המרגשת בבני ברק צילום: שוקי לרר

חתן וכלה, שניהם מרותקים לכיסא גלגלים, נכנסו אמש (שלישי) תחת החופה בחתונה מרגשת שנערכה באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק, שלא הותירה עין יבשה לגודל השמחה הגדולה. 

מדובר בחתן אלימלך ליטמאן בן הרב יוסף אברהם ליטמאן, מחשובי חסידי גור באשדוד וחתנו של הגה"ח ר' משה דב פשנדזה זצ"ל ראש ישיבת פאר ישראל גור ומגדולי המשפיעים בחסידות גור.

הכלה היא בת הגה"ח ר' קלונימוס קלמן גשייד, רב ביהמ"ד ביאלא בשכונת רמת אהרן וחתן האדמו"ר מביאלא בעל ה'אהבת יעקב' זצ"ל.

במהלך החופה נשא דברי התעוררות המשפיע הגאון הצדיק ר' אלימלך בידרמן שעורר את הציבור ואמר כי בכזאת חתונה כל שערי שמים פתוחים ואפשר לפעול את כל הישועות. המשפיע ר' מיילך אמר גראמן בהתעוררות במשך זמן רב. 

בסידור קידושין כובד האדמו"ר מטשערנוביל שכיבד את הרה"צ ר' אלימלך בידרמן לסדר קידושין; בקריאת הכתובה כובד הגה"צ ר' מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ; בברכה אחריתא כובד האדמו"ר מטשערנוביל, שכשהגיעו להזמינו לחתונה אמר כי הוא רוצה ללבוש במשך כל החתונה בגדי שבת כיוון שלדבריו זו אינה שמחה פרטית אלא שמחה של כלל ישראל.

בסיום החופה הגיע להשתתף כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שאיחל ברכות לרוב לחתן ולמחותנים. כך גם הגיע האדמו"ר מויז'ניץ שכובד בשבע ברכות בסיום הסעודה. 

במהלך השמחה הגיעו משמחים רבים ששימחו את החתן והכלה המוגבלים ביומם הגדול. 

צפו בתיעוד ענק של הצלם שוקי לרר

ביאלא רמת אהרן נכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד