כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
העצמת הצוות הרפואי במכבי שירותי בריאות

סמנכ"ל משאבי אנוש ב'מכבי' ביקר במחוזות השונים והעניק תעודות הוקרה לצוות הרפואי

סמנכ"ל משאבי אנוש, עו"ד שימי פרג', הגיע יחד עם הנהלת משאבי אנוש והנהלת המחוז לביקור הפתעה במחוזות השונים ברחבי הארץ, והעניק תעודות הוקרה ושי לצוות הרפואי והעובדים, מתוך אמונה ומטרה בחשיבות חיזוק החוסן האנושי.

סמנכ"ל משאבי אנוש ב'מכבי' ביקר במחוזות השונים והעניק תעודות הוקרה לצוות הרפואי
סמנכ"ל משאבי אנוש במכבי צילום: איל יצהר

מכבי, שמובילה עם רופאים מומחים ומקפידה על מתן שירות מקצועי ואדיב לכלל החברים, מעודדת כל העת את העלאת רמת השירות של כלל אנשי הצוות הרפואי, במטרה להעניק לחברים את המיטב.

כחלק מהובלה זו, ערך סמנכ"ל משאבי אנוש במכבי, עו"ד שימי פרג', ביקורי פתע במחוזות השונים כשאליו מצטרפים מנהלי המחוזות, והעניק תעודות הוקרה ושי לעובדים שנבחרו. בביקורים אלו עודד פרג' את הצוות להמשיך להקפיד על מתן שירות מעולה לחברים.

במחוז הדרום הוענקה תעודת הוקרה לרגינה ברוש – פיזיותרפיסטית ברחובות. רגינה ברוש עובדת במכבי כבר 18 שנה. את התעודה קיבלה אודות לפעולה אמיצה להצלת חיי חבר מכבי, הובלה מקצועית, שירותיות, מסירות ועל תרומתה לאווירה בצוות.

תעודת הוקרה נוספת הוענקה במחוז הדרום לד"ר סופיה רבינוביץ' – רוקחת קלינית ברובע ו' באשדוד. סופיה עובדת במכבי כבר 16 שנה. את התעודה קיבלה אודות להובלה שמביאה תוצאות, מצוינות מקצועית, הדרכת רופאים וצוותי רפואה, מסירות ומחויבות ויחסי אנוש מצוינים.

במחוז ירושלים שפלה הוענקה תעודת הוקרה ושי לאריאלה גרוסברגר – אחות במכבי כבר 4 שנים במרחב מודיעין עילית. את התעודה קיבלה אודות להובלה מקצועית, שירותיות, מסירות ועל תרומתה לאווירה בצוות.

יוזמה זו של העצמת הצוות הרפואי על עבודה מקצועית ויחס ראוי ומכובד לחברים, הינו עוד נדבך חשוב בעשייתה של מכבי בכדי להעלות את רמת השירות לטובת החברים.

מנהל מחלקת דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר: "מכבי חרטה על דגלה את המצוינות של צוותי הרפואה והעובדים, ומיישמת בשטח את העצמת הצוותים הרפואיים והעובדים על מנת להוקיר את עבודתם המצוינת למען החברים בכל רגע נתון ובפרט ברגעי האמת".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד