כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עוד מהלך לטובת הציבור בנק הפועלים: יעוץ פיננסי חינם עד לעסק

הבנק מעניק ייעוץ פיננסי חינם ממוקד לעסק • המהלך מצטרף לשורת המהלכים אותם מקדמים בבנק לטובת הציבור

עוד מהלך לטובת הציבור בנק הפועלים: יעוץ פיננסי חינם  עד לעסק
סניף בנק הפועלים צילום: אביב גוטליב

על רקע עליית הריביות, האינפלציה הגואה וצמצום כוח הקניה, עסקים רבים חווים בתקופה זו אתגרים פיננסיים. בנק הפועלים יוצא במהלך מיוחד בכדי להקל על בעלי העסקים עם ההתמודדויות המורכבות. בבנק מעמידים לטובת העסקים, פגישת "צ'ק אפ לעסק" –  יועץ או יועצת עסקיים מגיעים עד לבית העסק, יושבים עם בעלי העסקים ובודקים יחד מה האפשרויות שעומדות בפניהם לצמיחה כלכלית ומציעים פתרונות פיננסיים בהתאם.

במסגרת המהלך יעניק הבנק לכלל בעלי העסקים, גם לאלו שאינם לקוחות הבנק, פגישת יעוץ טלפונית. בהתאם לדוחות העסק ומצב החשבון, יאתרו מומחי הבנק את  הקשיים ויצביעו על דרכים לשיפור וייעול העסק. עסקים עם מחזור  2 מיליון ₪ ומעלה בשנה יוכלו גם להזמין פגישה פיזית בבית העסק לשיחת ליבון צרכים מעמיקה.

המהלך מצטרף למהלכים הרבים אותם מקדמים לאחרונה בבנק הפועלים כדי לסייע  לבעלי העסקים ולכלל משקי הבית בישראל. במסגרת זו הודיע הבנק על ספיגת עליית הריבית לעשרות אלפי לקוחות זכאים למשך שנה, כך שגובה ההחזר החודשי שלהם במסלול הפריים לא יושפע מעליית הריבית וריבית הפריים תישאר עבורם ללא שינוי.
ההקפאה התבצעה על רקע עליות הריבית עליהם החליט בנק ישראל בחודשים האחרונים. מהלך ההקפאה הוא מהלך משמעותי אותו הוביל הבנק.  

בנק הפועלים: "בתקופה זו של אי ודאות  כלכלית, בנק הפועלים  נרתם לסייע ולעזור לכלל האוכלוסייה בישראל, גם עבור משקי הבית וגם עבור העסקים הקטנים והבינוניים. בנק הפועלים הוא הבנק של העסקים והוא מחויב לתמוך ולסייע לבעלי העסקים לעבור את התקופה המאתגרת ביציבות כלכלית ובביטחון".

בנק פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד