כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חיזוק לגרש"מ עמאר: תנועת 'ירושלמים' בעדו

קרב צמוד: שתי נציגות התנועה בגוף הבוחר יצביעו עבור הגרש"מ עמאר לתפקיד רבה הספרדי של ירושלים

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

חיזוק משמעותי למועמדותו של הגרש"מ עמאר: בשעות הערב (א) הודיעה חברת מועצת עיריית ירושלים מתנועת 'ירושלמים', רחל עזריה, על תמיכה במינויו לתפקיד רבה הספרדי של ירושלים.

עזריה הסבירה את הצעד: "בפוליטיקה צריך לדעת לקרוא את המפה ואת ההשלכות של כל החלטה". לשאלתנו, מדוע לא תתמוך ברב טולידנו, אמרה עזריה: "אין לו מספיק קולות בגוף הבוחר. אני מכירה יותר מדיי טוב את הגוף הבוחר".

בדף הפייסבוק שלה כתבה עזריה, "אני בוחרת את מי שבעל סיכויים אמיתיים להיות הרב הראשי של ירושלים, ואני יודעת שלא יבעיר את העיר, לא יהרוס את הגשרים בין האוכלוסיות השונות בירושלים, גשרים שבירושלמים אנחנו עמלים עליהם מידי יום. מי שעלול להחריב את הגשרים והוא מועמד לרב הראשי הוא הרב שמואל אליהו.

"המועמד המשמעותי היחיד שעומד מולו הוא הרב שלמה עמאר. נכון, הוא לא בדעותי בכל דבר ועניין, ובכל זאת. הוא לא יבעיר את העיר, ולא יהרוס. ונעבוד איתו, צמוד, כדי לודא שהדברים שחשובים לנו יקרו בעיר: בענייני כשרות, שמיטה, מקוואות, וכל נושא אחר".

עזריה מוסיפה כי "בשבוע האחרון הופעלו על פעילי ירושלמים, ועל מירי שליסל ושושנה כהן, נציגותינו בגוף הבוחר לרב הראשי, אינספור לחצים להצביע לרב אמסלם. היו שקראו לנו "לעשות את הדבר הנכון", אבל לצערי אין לו סיכוי. ולהצביע עבורו אומר להצביע לרב אליהו. ובתנועת ירושלמים זה ממש לא הדבר הנכון לעשות. אז הרב עמאר הוא הנציג שלנו. ומי יתן ויום אחד, נוכל להצביע למלכה פיוטרקובסקי".
עמאר הצבעה תמיכה ירושלמים עזריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד