כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי הניצחון

בקואליציה מנסים לפרק את לשכת עורכי הדין - אך רק אחרי בכר

אחרי ניצחונו של עו"ד עמית בכר בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, חבר כנסת בליכוד מקדם הצעת חוק לפיה הלשכה תהפוך לגוף וולנטרי. יחד עם זאת, בהנחה שתעבור - ההחלטה תחול רק אחרי כהונת בכר

בקואליציה מנסים לפרק את לשכת עורכי הדין - אך רק אחרי בכר
בחירות לשכת עורכי הדין צילום: פלאש 90

אחרי הניצחון של עו"ד עמית בכר בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין: הצעת חוק של חבר הכנסת חנוך מיליביצקי (הליכוד) שצפויה לעלות ביום ראשון בוועדת שרים לחקיקה, תהפוך את לשכת עורכי הדין לגוף וולנטרי, כך פורסם ב"וואלה".

לפי הצעת החוק, הלשכת תפורק ובמוקמה תוקם מועצה שתמונה בידי שר המשפטים, הממשלה והכנסת. יחד עם זאת, בהנחה שאכן החוק יעבור ההחלטה תחוך רק אחרי כהונתו של בכר כראש הלשכה - זאת בשל חשש שהדבר יראה כתגובה לבכר.

גדעון סער הגיב לפרסום: "ההחלטה ההזויה של הקואליציה לקדם את חוק פירוק לשכת עורכי הדין יממה לאחר התבוסה שנחלה בבחירות ללשכה ולמרות התגיסותה - עוד פרק במצעד האיוולת. רק שאינם מבינים את האיתותים רבי העוצמה ששולח להם הציבור בחודשים האחרונים וגם אתמול. הם בכוח מלבים את התסיסה. המשיכו לשחות לחוף, לוויתנים!".

לפי התוצאות שהתפרסו עד כה, עו"ד עמית בכר בדרך לניצחון דרמטי בבחירות. בכר ניצח במחוז ירושלים, דרום וצפון. ביתר המחוזות הספירה נמשכת. אחוזי ההצבעה במרבית המחוזות עומדים על מעל 50% - למעט מחוז מרכז.

נוה הודה הבוקר בראיון לרשת ב' שהפסיד בבחירות. "הקרב שלא בטובתי הפך למלחמה של שמאל-ימין, התעלמו מהאג'נדה המקצועית של הלשכה", טען נוה בריאיון לרשת ב'. "הניסיון מלמד שבקרבות כאלה הימין תמיד מפסיד. לא באתי מתוך אג'נדה פוליטית אלא מקצועית. הייתי ראש לשכה שנחשב לאחד מהטובים שהיו. בהנחה שבכר זוכה - הקואליציה לא תשלים עם כך שאין לה השפעה על בחירת השופטים".

לשכת עורכי הדין אפי נווה עמית בכר קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד