כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי הערכת מצב

גלנט: "מבקש מאחיי המתיישבים - אל תקחו את החוק לידיים"

שר הביטחון גלנט הגיע היום לחטיבת בנימין, אחרי הפיגוע אתמול סמוך לעלי בו נרצחו ארבעה אנשים. "אנחנו נכה בטרור בכל מקום, לא יהיה מקום בטוח - לא למחבלים ולא לשולחיהם", אמר

גלנט: "מבקש מאחיי המתיישבים - אל תקחו את החוק לידיים"
שר הביטחון גלנט בחטיבת בנימין צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר תחקיר ראשוני של פיגוע הירי שהתרחש אתמול (שלישי) בעלי בתחומי החטיבה המרחבית בנימין, יחד עם מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תת-אלוף אבי בלוט, מפקד מג"ב איו"ש תת-ניצב ברק מרדכי, מח"ט בנימין אליאב אלבז, ונציגי השב"כ.

גלנט קיים הערכת מצב מיוחדת ובה קיבל סקירה על פעילות כוחות הביטחון למעצר מבוקשים, המאמצים לסיכול חוליות מחבלים והגנה על היישובים ברחבי יהודה ושומרון.

גלנט אמר בתום ביקורו: "סיימתי תחקיר ראשוני עם המפקדים הבכירים בגזרת בנימין, בעקבות האירוע הקשה שאירע אמש בעלי. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנרצחים ומשבח את כוחות צה"ל על הפעולה המהירה והנחושה, שהביאה באופן מידי לחיסולם של שני המחבלים".

עוד הוסיף: "אני אומר מכאן בצורה מפורשת, אנחנו פועלים יום-יום כנגד המחבלים ושולחיהם, צה"ל עושה עבודה מצוינת. אנחנו נכה בטרור בכל מקום שהוא יהיה, בשכם, בג'נין, בעזה ובכל מקום אחר. לא יהיה מקום בטוח, לא למחבלים ולא למי ששולח אותם".

גלנט סיים בקריאה בעקבות המהומות שעוררו מאות מתנחלים בכפרים הפלסטינים אחרי הפיגוע: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולקרוא לאחיי המתיישבים, אנא אל תיקחו את החוק לידיכם, תנו לצה"ל לעשות את מה שהוא יודע לעשות היטב – לשמור על ביטחונכם ולבצע את משימותיו. אל תיקחו את החוק לידיכם".

יואב גלנט הפיגוע בכניסה לעלי פיגוע טרור יישוב עלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד