ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המחבל נורה ונופל

נכנס למסעדה ו'מרסס': תיעוד דרמטי של הפיגוע בעלי

תיעוד חדש של הפיגוע הקטלני בעלי חושף את רגעי הדרמה בתחנת הדלק | הירי המאסיבי ורצח הסועדים | תיעוד דרמטי

נכנס למסעדה ו'מרסס': תיעוד דרמטי של הפיגוע בעלי
הפיגוע בעלי צילום: כאן חדשות

בתיעוד חדש שפורסם הערב (רביעי) נראים שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בעלי, בו נהרגו ארבעה בני אדם. בתיעוד, שפורסם בכאן חדשות, נראים שני המחבלים יורים לכל עבר, נכנסים לתך המסעדה ו"מרססים" את יושביה. אחד המחבלים תועד כשהוא נורה למוות על ידי אזרח.

בפיגוע נרצחו עופר פיירמן בן 63 מעלי, הראל מסעוד בן ה-21 מיד בנימין, אלישע אנטמן, בן 18 מעלי ונחמן שמואל מוראדוף בן 16 מאחיה. ארבעת הנרצחים הובאו אתמול והיום למנוחות.

מוקדם יותר קיים שר הביטחון יואב גלנט,תחקיר ראשוני של פיגוע הירי, יחד עם מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תת-אלוף אבי בלוט, מפקד מג"ב איו"ש תת-ניצב ברק מרדכי, מח"ט בנימין אליאב אלבז, ונציגי השב"כ. גנט קיים הערכת מצב מיוחדת ובה קיבל סקירה על פעילות כוחות הביטחון למעצר מבוקשים, המאמצים לסיכול חוליות מחבלים והגנה על היישובים ברחבי יהודה ושומרון.

גלנט אמר בתום ביקורו: "סיימתי תחקיר ראשוני עם המפקדים הבכירים בגזרת בנימין, בעקבות האירוע הקשה שאירע אמש בעלי. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנרצחים ומשבח את כוחות צה"ל על הפעולה המהירה והנחושה, שהביאה באופן מידי לחיסולם של שני המחבלים".

עוד הוסיף: "אני אומר מכאן בצורה מפורשת, אנחנו פועלים יום-יום כנגד המחבלים ושולחיהם, צה"ל עושה עבודה מצוינת. אנחנו נכה בטרור בכל מקום שהוא יהיה, בשכם, בג'נין, בעזה ובכל מקום אחר. לא יהיה מקום בטוח, לא למחבלים ולא למי ששולח אותם".

גלנט סיים בקריאה בעקבות המהומות שעוררו מאות מתנחלים בכפרים הפלסטינים אחרי הפיגוע: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולקרוא לאחיי המתיישבים, אנא אל תיקחו את החוק לידיכם, תנו לצה"ל לעשות את מה שהוא יודע לעשות היטב – לשמור על ביטחונכם ולבצע את משימותיו. אל תיקחו את החוק לידיכם".

 

 

הפיגוע בכניסה לעלי מחבלים ירי פיגוע ירי עלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד