כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החשש מאיראן גרעינית

מכתב דו מפלגתי לביידן: "אל תסכים להסכם שפוגע באינטרסים של ארה"ב"

על רקע הדיווחים שממשל ביידן יגיע להסדר בין ארה"ב לאיראן, קבוצה דו-מפלגתית של 26 סנאטורים שלחה מכתב לנשיא ביידן והטיחה בו על כך שהוא מרגיע את האויב במקום להגן על האינטרסים של ארה"ב  

מכתב דו מפלגתי לביידן: "אל תסכים להסכם שפוגע באינטרסים של ארה"ב"
העשרת אורניום צילום: Pixabay

על רקע הדיווחים שממשל ביידן יגיע ל"הבנה" בין ארה"ב לאיראן בנוגע להסכם הגרעין, קבוצה דו-מפלגתית של 26 סנאטורים כתבה מכתב לנשיא ג'ו ביידן והטיחה בו על כך שהוא מרגיע את האויב במקום להגן על האינטרסים של ארה"ב, כך דיווח ה-Jewish Insider.

"חברי הקונגרס עומדים מאוחד מאחורי העמדה הדו-מפלגתית לפיה אסור לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני", נכתב במכתב. "זה חיוני שהממשל שלכם יהיה יחד עם מאמצי הקונגרס הקשורים לתוכנית הגרעין של איראן ולא יסכים להסכם שלא מצליח להשיג את האינטרסים הקריטיים של האומה שלנו. אנו קוראים לנקוט בצעדים משמעותיים כדי לבלום את הפעילות מערערת היציבות של איראן, ולהרתיע את המשטר מלרדוף עוד יותר את השאיפה המרושעת הזו".

עוד נאמר במכתב: "זה הכרחי שנחזק את המאמצים שלנו להרתיע את איראן מהשגת יכולת נשק גרעיני. עלינו לגרום לאיראן להבין שהתקדמות נוספת בתוכנית הגרעין שלה תתקבל בפעולה נגדית בינלאומית מאוחדת. פשוט לא ניתן לאפשר לאיראן לקדם את תוכנית הגרעין שלה ללא עונש ולא ניתן לתת לרפובליקה העממית של סין אישור להאצת התנהגותה מערערת יציבות של איראן. אנו מפצירים בכם להחזיר את ההרתעה הזו ולספק מנהיגות כדי לחזק את נחישותה של הקהילה הבינלאומית".

 

 

איראן ארה''ב גרעין איראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד