ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
היום שאחרי נתניהו

סקר בקרב מתפקדי הליכוד: אלו המועמדים המובילים להנהגה

על פי סקר מקיף שנערך בקרב מתפקדי הליכוד, המועמד המוביל לרשת את ראש הממשלה נתניהו הוא השר ישראל כ"ץ. במקום השני השר יריב לוין. התוצאות המלאות

סקר בקרב מתפקדי הליכוד: אלו המועמדים המובילים להנהגה
ממשלת נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר מעניין שנערך באתר "מלוכדים", האתר הנפוץ בקרב מתפקדי הליכוד, בדק מי המועמדים המובילים לרשת את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהנהגת הליכוד.

באופן מפתיע, הזוכה במקום הראשון הוא שר האנרגיה ישראל כץ עם 43.27% מהקולות, למקום השני הגיע שר המשפטים יריב לוין עם 19.55% מהקולות. הנתון הזה מפתיע מאחר והסבירות הייתה שלוין שזוכה לפופולריות רבה בשטח הליכודי אודות לרפורמה המשפטית.

הירידה למקום השני, לעומת התוצאה בפריימריז בה נבחר למקום הראשון, מלמדת שהקולות שנשמעו נגד לוין והטענות על הנזק הכבד שגרם לליכוד בדרך בה בחר להוביל את הרפורמה חדרו גם לשורות המפלגה ויש רבים שמעדיפים לראות את כוחו של לוין מופחת.

אחרי כץ ולוין מגיע שר החוץ אלי כהן עם 7.82% מהקולות, שר הכלכלה ניר ברקת שנתפס כאחד הטוענים המשמעותיים לכתר עם 7.42% מהקולות, ח"כ דני דנון, שהיה היחיד שהתמודד כבר בעבר מול נתניהו על ראשות הליכוד, עם 6.64%.

בהמשך, שר הביטחון יואב גלנט, שידע תמורות במצבו הפוליטי בשל ההתרחשויות האחרונות סביב מהלכיו מול קידום הרפורמה המשפטית, עם 4.07% מהקולות, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שזינק לקדמת הרשימה בפריימריז, עם 3.65% מהקולות, השר לעניינים אסטרטגיים ומקורבו של ראש הממשלה, רון דרמר, עם 2.43% מהקולות.

בתחתית הרשימה, שרת התחבורה מירי רגב עם 1.97% מהקולות, השגריר באו"ם גלעד ארדן עם 1.94% מהקולות ושר החקלאות אבי דיכטר חותם את עשרת המועמדים עם 1.25% מהקולות.

 

יריב לוין ישראל כץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד