כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שר החוץ ליברמן: אפסול את ארגון הטרור ששמו בל"ד

יו"ר ישראל ביתנו, שבעבר כבר הוביל לפסילתה של מפלגת בל"ד, יחדש את מאמצי החקיקה נגד המפלגה - הוא מסביר למה בפייסבוק

ליברמן, פלאש90
ליברמן, פלאש90

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו על רצונו לשוב ולנסות לפסול את "ארגון טרור ושמו בל"ד", כשכוונתו כמובן למפלגת בל"ד. הדברים באו על רקע דבריה של חברת הכנסת חנין זועבי שהתבטאה בגנותם של חיילי צה"ל.

ליברמן: "מפלגת בל"ד הפכה לזרוע של החמאס, והיא מסייעת לו תוך שהיא משתמשת בכנסת לקידום הטרור ומנצלת את החסינות הפרלמנטרית של חברי הכנסת שלה.

"לאחר שמנהיגה הקודם, עזמי בשארה, ברח מן הארץ משום שנחשד בריגול נגד ישראל ובסיוע לחיזבאללה, ממשיכים חברי בל"ד ואף החריפו את פעילותם נגד המדינה, ומספיק לציין את נסיעתם למעוז החמאס בקטאר תוך כדי מבצע "צוק איתן" ואת ההסתה החריפה של ח"כ חנין זועבי נגד חיילי צה"ל, שאף ״הגדילה לעשות״ כשקבעה שחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים איננה מעשה טרור.


ליברמן ממשיך ואומר: "ישראל ביתנו כבר הביאה בעבר לפסילתה של בל"ד מהתמודדות לכנסת אך בג"צ שינה את ההחלטה. אנו נשוב ונחדש את עתירתנו לפסול את מפלגת הטרוריסטים הזו מלהתמודד לכנסת משום שהיום אף-אחד כבר לא יכול להתעלם מצעדיהם הבוטים והמתריסים של אנשי בל"ד נגד מדינת ישראל, שנוגדים את החוק באופן מפורש, אין מקום בכנסת ישראל לזרוע של החמאס".
חוק ערבים פסילה ליברמן בלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד