כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נעים להכיר, הטופ של דאבוס: היעד המושלם לחופשה

רוצים חופשה טופ, החל בנוף מדהים ומזג אוויר חלומי וכלה במלון מפנק וטיולים מיוחדים, בלי להתפשר גם על אוכל גורמה וחוויה מושלמת? שרי טורס מצאו עבורכם את היעד המושלם. קבלו הצצה ל-נעים להכיר, הטופ של דאבוס

נעים להכיר, הטופ של דאבוס: היעד המושלם לחופשה
חופשה מדהימה בשוויץ צילום: יח"צ

רוצים חופשה טופ, החל בנוף מדהים ומזג אוויר חלומי וכלה במלון מפנק וטיולים מיוחדים, בלי להתפשר גם על אוכל גורמה וחוויה מושלמת? שרי טורס מצאו עבורכם את היעד המושלם. קבלו

הצצה ל-Seehof Davos – המלון הכי טופ בדאבוס עם כל המעלות שיעשו לכם חופשה בלתי נשכחת.

דאבוס – כרטיס ביקור

דאבוס היא לא עוד עיירה שווייצרית סתמית. היא מוקפת בנופים עוצרי נשימה מכל כיוון עם אוויר הרים מדהים שידוע כבעל סגולות רפואיות  ייחודיות.

המיקום המושלם של העיירה הפך אותה לאחד האתרים המועדפים ביותר בשווייץ ובאירופה כולה – היא אחד מאתרי הסקי המובילים בחורף, ונקודת מוצא נפלאה בקיץ לאינספור אתרים, רכבלים, מסלולים ואטרקציות לכל גיל וסגנון.

לחופשה בטופ של שווייץ - חוויה של 5 כוכבים

השנה בשרי טורס לא מתפשרים על פחות ממלון Seehof Davos– מלון המהדרין היחידי בדאבוס בעל 5 כוכבי שירות, שמציע לכם תנאי חופשה ברמה אחרת.

את היוקרה תרגישו מהפסיעה הראשונה: הלובי המפואר, אולמות היוקרה ברחבי המלון, חדרי האוכל המרהיבים ביופיים, קומת הספא היוקרתית וחדר הכושר המשוכלל.

החדרים בעצמם מצוידים ומאובזרים בכל מה שצריך לחופשה אגדית: עיצוב מרווח ומפואר, מרפסות נוף מושקעות, ריהוט מעוצב ונוח במיוחד ועוד.

תוכלו לבחור את האירוח המועדף עליכם: חדר זוגי? חדר ליגה? סוויטה משפחתית? חדר דלוקס? סוויטת יוקרה? סלון נפרד? מגוון אופציות פתוחות, רק תבחרו את מה שהכי מתאים לחופשה שלכם.

המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית בדאבוס – צמוד לאגם דאבוס ולתחנת הרכבת של העיירה, מה שפותח לכם את הדרך לכל נקודה שתבחרו באזור ואפילו במדינות אחרות באירופה.

חופשה מושלמת בשוויץ • יח"צ

לחופשת 5 כוכבים מושלמת - כל הפינוקים בשבילכם

אם כבר נפשתם עם שרי טורס, אתם בטח יודעים איזו חוויה ממתינה לכם. בין טיול לאטרקציה לצפייה בנוף המשכר ממרפסת החדר שלכם ולסיור במרכז העיירה, במלון ממתין לכם שירות VIP 

כמיטב המסורת של שרי, כשהנופש מתחיל כבר ביציאה מהבית: לנוחותכם, תוכלו לבחור בחבילה מושלמת הכוללת טיסות והעברות, כדי שתגיעו כמו מלכים. בחרתם להגיע לדאבוס באופן עצמאי? רכב הפאר של שרי טורס ימתין בתחנת הרכבת ויעניק לכם שירות אישי עד פתח המלון!

ואי אפשר בלי לדבר על החוויה הקולינרית: השף של שרי טורס מכין עבורכם מדי יום ארוחות שף למהדרין מן המהדרין, במגוון ובשפע הידועים של שרי טורס.

מנות הגורמה היוקרתיות לצד שפע מאכלים מסורתיים מאפשרים לכל המשפחה ליהנות במקסימום ולהישאר תמיד עם טעם של עוד. ככה זה כשמשלבים ארוחה משובחת ברמה גבוהה עם מזג אוויר

מושלם, נוף מרהיב ומיקום מדהים.

וגם בין הארוחות, בשרי טורס לא מפסיקים לפנק: קינוחים מדהימים, מאפים טריים וקפיטריה שעומדת לרשותכם 24 שעות ביממה, מבטיחים לכם חוויה קולינרית מושלמת לאורך כל שעות היממה.

נופיה המדהמים של שוויץ • יח"צ

לטופ של החופשות - ספיישל שיעורים והווי

לחוויה מושלמת מכל הבחינות, בימי בין המצרים תוכלו ליהנות מדי יום משיעורים ושיחות מרתקות מאת פה מפיק מרגליות הרה"ג  זושא הורוביץ שליט"א, רב קהילות החסידים באלעד הידוע בדרשותיו

המיוחדות, שיתארח אף הוא במלון ויעניק נופך בלתי נשכח לחופשה שלכם. גם במהלך השבתות ממתינה לכם חוויה מיוחדת, כשאת תפילות השבת ואת הסעודות ינעים בקולו החזן העולמי הרב דוד ויינבאך. 

זאת בנוסף לשיעורי תורה מגוונים, הרצאות ייעודיות לנשים מאת המחנכת הרבנית הורוביץ ועוד, תוכניות שונות ומרתקות לילדים ומגוון פינוקים לאורך היום.

לשריון תאריך לנופש שלכם - לטייל בלי סוף

גם אם אתם מכירים היטב את האזור, כאן אין מצב להשתעמם. דאבוס מעניקה נגישות למאגר בלתי נדלה של אתרים, מסלולים ואטרקציות, שהופכים את בחירת הטיולים למשימה מבלבלת במיוחד: טיולי רכבלים לפסגות ההרים, סיורי רכבת מיוחדים לאתרים עתיקים, פארקי אקסטרים במגוון רמות לכל המשפחה, מבחר ענק של מסלולי הליכה בכל דרגת קושי, אינספור תצפיות מרהיבות, אטרקציות יבשתיות או רטובות, שיט, מגלשות הרים ועוד ועוד.

רוצים להתאים לעצמכם מסלול אישי עם היעדים הנבחרים שלכם? מצוין, עם כרטיס הנסיעה ששרי טורס מעניקים לכם בהטבה מיוחדת, תוכלו ליהנות מנסיעה חופשית במגוון אמצעי תחבורה בסביבה, כולל רכבות מיוחדות ואטרקציות שונות – ובחינם! 

יועצת טיולים תהיה בכל שעות היום במלון ותכוון את המעוניינם בטיולים עצמאיים לכל כיוון שיבקשו.

התבלבלתם מהמגוון? אתם מוזמנים להצטרף לטיולים המודרכים שלנו, וליהנות ממסלולים עשירים ומגוונים במיטב האתרים עם מדריך טיולים מקצועי.

מחיר לאדם ללילה בחדר זוגי: החל מ-275 פרנק

הצעה מיוחדת לתשעת הימים: לילה לאדם בחדר זוגי החל מ-190 פרנק

הצעה מיוחדת לתשעת הימים: לילה לאדם בחדר זוגי החל מ-190 פרנק

להזמנת נופש משתלם כנסו >> 

נופש בשווייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד