כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
טענות לפעילות מסיונרית

צפו: עימותים קשים בהפגנה נגד כינוס נוצרי

עימותים קשים ועצורים בהפגנה נגד כינוס נוצרי בבניין מרכז כלל בירושלים. המפגינים טוענים לפעילות מסיונרית. יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין, אנשי ארגון 'אור לאחים' וחבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג השתתפו גם הם בהפגנה. תיעוד

צפו: עימותים קשים בהפגנה נגד כינוס נוצרי
המפגינים במרכז כלל צילום: אור לאחים

היום (חמישי) אנשי ארגון 'אור לאחים' העוסק במאבק נגד פעילות מסיונרית בישראל, יחד עם אנשי ארגון להבה ופעילים נוספים, הפגינו בבניין 'מרכז כלל' ברחוב יפו בירושלים מול האולם בו התקיים כנס של נוצרים. לטענת מארגני ההפגנה, הכינוס עסק בפעילות מסיונרית של יהודים משיחיים ר"ל שאסורה על פי החוק.

ההפגנה הפכה מהר מאוד לאלימה, כשהמפגינים חסמו בגופם את שערי האולם ואף ניסו לפרוץ לתוכו. בין המפגינים נצפו איש הימין יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין, וכן סגן ראש העיר ירושלים אריה קינג. שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום פעלו להדוף את המפגינים במשך שעה ארוכה, בהמשך נעצר מפגין שלפי טענת המשטרה תקף שוטרים שפעלו במקום.

ממשטרת ישראל נמסר: "היום הגיעו עשרות מפגינים לבניין כלל במרכז העיר ירושלים, במטרה להפריע לכנס של נוצרים המתקיים במקום. בעקבות ההתפרעויות שהיו במבנה וניסיונות של מתפרעים להתפרץ לאולם בו מתקיים הכנס ולחסום בגופם את משתתפי הכנס. המשטרה פעלה להדוף את המתפרעים ולמנוע מהם את הפסקת הכנס, התפרעות והפרת הסדר הציבורי".

עוד נמסר: "חשוד אחד נעצר במקום בחשד לתקיפת שוטרים. למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים והשוטרים ממשיכים לפעול בבניין לשמירת הסדר הציבורי. המשטרה תמשיך לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והמחאה כחוק אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי והתפרעויות בניגוד לחוק".

מפגינים אריה קינג בנצי גופשטיין מסיונרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד