ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

קריאה למנכ"ל משרד התחבורה להגברת האכיפה בכביש 71

אור ירוק: "כביש 71 הוא בין הכבישים המסוכנים ביותר בישראל ולכן על המדינה לעשות הכל בכדי למנוע בו תאונות ולהציל חיי אדם"

קריאה למנכ"ל משרד התחבורה להגברת האכיפה בכביש 71
חדשות 24


בסוף חודש ספטמבר, הגיש יו"ר ההסתדרות פיני קבלו, מכתב למנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי, בו הוא מתלונן על הסדרי התחבורה הבעייתיים בכביש 71 המסוכן.

בפנייתו, כותב קבלו, כי הוא נוסע מדי יום לתל אביב דרך כביש 71 הידוע ככביש אדום ומסוכן לאור המספר הגבוה של תאונות הדרכים המתרחשות בו לאורך השנים, המקפחות את חייהם של רבים.

קבלו מציין במכתבו, כי ישנו רמזור בצומת עין חרוד במועצה האזורית גלבוע, היוצר פקק קבוע של בין 20 דקות לחצי שעה בכדי להגיע מבית שאן לעפולה ובחזרה. קבלו מציין, כי מדובר על בזבוז זמן עבור התושבים וכי לפיכך "יש להקים כיכר או לבטל את העדפות ליוצאים מעין חרוד" כלשונו.

בעיה נוספת אותה הוא מדגיש, היא כי ישנם כלים חקלאיים הנעים ללא מפריע בכביש מסוכן זה: "הכוונה לטרקטורים, קמביינות ומחרשות", כטותב קבלו וממשיך: "הכביש מסומן בקו לבן ולא ניתן לעקוף והדבר גורם לכעס, בזבוז זמן ותאונות". הוא מוסיף, כי לשם תנועת כלי רכב חקלאיים אלו, ישנם שבילים חקלאיים ושביל רכבת המקבילים לכביש 71. הפתרון, לטענתו, הוא הגברת האכיפה באזור והרתעת הנהגים מלנהוג על כלי הרכב החקלאיים בכביש.

עמותת אור ירוק: "כביש 71 הוא בין הכבישים המסוכנים ביותר בישראל ולכן על המדינה לעשות הכל בכדי למנוע בו תאונות ולהציל חיי אדם. יש לסלול נתיב נוסף בכביש, לבנות מפרדה קשיחה למניעת תאונות חזיתיות, להסדיר את הכניסות והיציאות מהיישובים ולהתקין תאורה לכל אורך הכביש - לטובת בטחון התושבים".
אור ירוק תאונות רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד