ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הציל את ספרי התורה

ר' אריה נפצע בפיצוץ בלון גז ונפטר בבית החולים

לפני כשבועיים נפצע באורח אנוש ר' אריה יצחק ז"ל מכפר גדעון, כתוצאה מפיצוץ בלון גז במקום עבודתו | הוא פונה לבית החולים שם נפטר מפצעיו. הלווייתו תתקיים הערב 

ר' אריה נפצע בפיצוץ בלון גז ונפטר בבית החולים
אריה יצחק ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים רמב"ם בחיפה נפטר ר' אריה יצחק ז"ל תושב כפר גדעון, שנפצע אנושות מפיצוץ מבלון גז, והוא בן 61 בפטירתו. 

לפני כשבועיים נפצע יצחק אנושות מפיצוץ בלון גז שעלה באש במקום עבודתו במושב כפר גדעון במועצה אזורית עמק יזרעאל. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים 'רמב"ם' בחיפה שם נלחמו הרופאים על חייו. 

הפאראמדיקים של מד"א רון טוגר וויסאם זועבי סיפרו אז: "הגענו ל 2 פצועים עם כוויות, סיפרו לנו שבמהלך ניסיון לכבות שריפה שפרצה ממיכל הם נפגעו מהאש. גבר כבן 50 סבל מכוויות בדרגה ב' בכל חלקי גופו והוא הוגדר במצב קשה. פצוע נוסף שהיה במקום סבל מכוויות בדרגה א' ו - ב' בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים". 

אריה יצחק ז"ל היה דמות מוכרת בכפר גדעון, אדם מסור למלאכתו שנהנה מיגיע כפיו. הוא היה מקורב למרא דאתרא הגאון רבי אברהם ליפשיץ. רק לפני תקופה, בשריפה שפרצה בבית הכנסת, הוא הציל את ספרי התורה. 

הלוויתו תתקיים הערב בבית הכנסת המרכזי של המרא דאתרא הגאון רבי אברהם ליפשיץ ומשם לבית העלמין בכפר גדעון שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

כפר גדעון הלוויה בלון גז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד