כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"התפוצצות קטסטרופלית"

הגופות מ"צוללת הטיטאניק" לא יימצאו לעולם

הגופות של אנשי צוות "צוללת הטיטאניק" לא יימצאו לעולם בגלל תנאי אוקיינוס. משמר החופים מסר שהגברים מתו מיד ב"התפוצצות קטסטרופלית" שניפצה את הצוללת ופיזרה את גופות החמישה ברחבי האוקיינוס

הגופות מ"צוללת הטיטאניק" לא יימצאו לעולם
צוללת צילום: דובר צה"ל

גופותיהם של חמשת צוות "צוללת הטיטאניק" לעולם לא תמצאנה באוקיינוס, כך הודיע ​​אתמול (חמישי) משמר החופים האמריקני לאחר שאישר שחלקים מרוסקים של כלי השיט נמצאו במרחק של מאות מטרים מחרטום הספינה המפורסמת, אליה ירדו הצוללנים.

החיפוש של הטיטאן, צוללת באורך מספר מטרים המופעלת על ידי חברת OceanGate Expeditions, הגיע לסיום טראגי אתמול כאשר צוללת המופעלת בשלט רחוק מספינה קנדית מצאה חלקים שבורים ממנה על קרקעית האוקיינוס. אנשי חיפוש והצלה אומרים כי הם ככל הנראה מתו כבר ביום ראשון.

הנוסעים שמתו הם מנכ"ל חברת הצוללות OceanGate Expeditions סטוקטון ראש. המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. פול-אנרי נרז'ולה, מומחה צרפתי לספינות שחקר את הטיטאניק וביקר בעומק הים פעמים רבות. ושני אזרחים פקיסטאנים אב ובנו, שהזאדה וסולימאן דאווד.

זה היה מוות מיידי עבור הצוללנים, שחלקם שילמו 250,000 דולר כל אחד כדי לראות את הספינה טיטאניק המפורסמת ששקועה בקרקעית הים מ-1912.

הצוללת יכולה לקחת חמישה אנשים, הכוללים בדרך כלל נווט, שלושה אורחים ומומחה צוללות. הטיטאניק נמצאת בעומק 3,800 מטר (12,500 רגל) בתחתית האוקיינוס ​​האטלנטי. ההריסות נמצאות במרחק של כ-600 ק"מ מחופי ניופאונדלנד, קנדה.

הטיטאניק הייתה הספינה הגדולה ביותר בתקופתה, היא פגעה בקרחון במסע הבכורה שלה מסאות'המפטון בריטניה לניו יורק בשנת 1912. מתוך 2,200 הנוסעים והצוות שהיו על הסיפון, יותר מ-1,500 מתו.

 

ארה''ב טיטאניק אוקיינוס קנדה; צוללת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד