י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה בראשל"צ: בן 12 התמוטט בחיידר - ונפטר

הילד ככל הנראה נפל במדרגות ת"ת 'חפץ חיים' בעיר לעיני חבריו, ולאחר שפונה לבית החולים אסף הרופא - נקבע מותו

צלם:קובי הר צבי
צלם:קובי הר צבי

ילד כבן 12, שככל הנראה נפל במדרגות בתלמוד תורה 'חפץ חיים' בראשון לציון, פונה לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. יתכן ומדובר באירוע על רקע לבבי. משטרת שפלה פתחה בחקירה.

בשעה 14:30 לערך התקבל דיווח במד"א אודות ילד שאיבד את הכרתו לאחר שנפל ממדרגות בתוך תלמוד תורה ברחוב האחים סולימאן בראשון לציון.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה ביצעו בילד בן ה-12 פעולות החייאה מתקדמות, ופינו אותו עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, ללא סימני פגיעה חיצוניים. יתכן והוא התמוטט על רקע לבבי.

אחד מאנשי צוות הת"ת מספר ל'בחדרי חרדים', כי הילדים שבו מפעילות חוץ, ובמהלך העליה במדרגות הילד התמוטט לעיני חבריו, מעד ונפל, והילדים הזעיקו מיד את צוות הת"ת. אחד המלמדים ראה שהילד ללא דופק, אך המתינו כ-18 דקות עד להגעת סיוע רפואי. הכניסו את הילדים לכיתות לומר פרקי תהילים, ואמרו להם שהילד פונה במצב קשה. הילדים סיימו את הלימודים בשעה 15:00 בידיעה שמצבו קשה, בת"ת נערכים בסיוע צוות מקצועי לשוחח מחר עם הילדים ולהסביר להם.

אחד מאנשי צוות הת"ת הצטרף להורים לבית החולים כדי לתמוך ולסייע בשעות הקשות.

פאראמדיק מד"א אפי בר שהגיע למקום סיפר: "מצאנו את הנער כשהוא שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה בתחתית גרם מדרגות כאשר מורים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח אסף הרופא".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "בהגעת החובשים למקום הילד היה ללא הכרה, נמסר להם כי הילד איבד את ההכרה במהלך ירידה במדרגות בתלמוד התורה, המתנדבים ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא שם ניסו הרופאים להציל את חייו אך למרבה הצער נאלצו לקבע את מותו".
ילד חיידר הנשמה נפטר טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד