כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"נעשה הכל למען בחירת הגרש"מ עמאר"

פרסום ראשון ובלעדי • ראש ישיבת 'אור עציון' ויו"ר מרכז ישיבות 'בני עקיבא' הרב חיים דרוקמן במכתב תמיכה פומבי לגרש"מ עמאר: "בהמשך לפנייתנו בעל-פה לכבוד תורתו ובקשתנו להציג את מועמדותו לרבנות ירושלים, הננו חוזרים על בקשתנו זו גם בכתב" • בפנים: המכתב המלא

הגרש"מ עמאר. צחלום: פלאש 90
הגרש"מ עמאר. צחלום: פלאש 90

בעוד גל התמיכה מכל גווני הקשת הציבורית במועמדותו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר לכהן פאר כרבה של ירושלים נמשך, מתפרסם היום (ב) מכתבו של ראש ישיבת "אור עציון" ויו"ר מרכז ישיבות "בני עקיבא" הרב חיים דרוקמן מי שהוביל את היוזמה לקיום הבחירות לרבני העיר.

במכתב התמיכה מצהיר הרב דרוקמן: "הננו תומכים לחלוטין במועמדות כת"ר ונעשה הכל לבחירתו, לתפארת רבנות ירושלים".

מהמכתב עולה עוד כי רבני הציונות הדתית יזמו את הפניה וביקשו מהראש"ל הגרש"מ עמאר להציג את מועמדותו: "בהמשך לפנייתנו בעל-פה לכבוד תורתו ובקשתנו להציג את מועמדותו לרבנות ירושלים, הננו חוזרים על בקשתנו זו גם בכתב", נכתב.

יצויין כי מעבר למכתב התמיכה פועל הרב חיים דרוקמן נמרצות להצלחתו של הגרש"מ עמאר ומקיים שיחות אישיות עם חברים בגוף הבוחר בבקשה שיצביעו עבורו לתפקיד רבה הראשי של ירושלים.

הרב חיים דרוקמן הוא מזקני וחשובי רבני ומנהיגי הציונות הדתית ותמיכתו מכרעת ומשפיעה על חברים רבים בגוף הבוחר בהם מצביעי "הבית היהודי" ונוספים.



דרקומן הבית היהודי עמאר בחירות רב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד