כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אלעד: פעילות להצלת מקום עבודתם של 120 איש

ראש העיר אלעד ישראל פרוש וחבר העירייה פנחס גרוס פועלים מול חברות התקשורת כדי להמשיך את העסקת העובדים

פרוש
פרוש

פעילות נמרצת נעשית בימים אלה כדי למצוא פתרון עבור כ-120 עובדים מאלעד, שהועסקו בחברה בעיר, לאחר שהחברה הודיעה על הפסקת הפעילות עקב קשיים כלכליים.

מדובר בחברה שמעניקה שירותים לחברות תקשורת, בנוהל המוכר כמיקור חוץ. החברה, שהחלה את פעילותה בעיר לפני שנתיים וחצי עם חמישה עובדים, הגבירה את פעילותה בקצב גבוה מאוד, וכיום עובדים במקום כאמור, כמאה ועשרים עובדים ועובדות. בין השאר החברה מעניקה שירות לחברות תקשורת וביטוח.

בתקופה האחרונה, מסיבות שונות, נכנסה החברה לקשיים כלכליים, והעובדים גילו כי המשכורות לא נכנסו לחשבונותיהם. בשל כך, ביקשו העובדים את פירוק החברה, על מנת שיוכלו לקבל את הפיצויים מהביטוח הלאומי.

במקביל, פנו העובדים אל סניף מפת"ח בעיר, אותו מנהל חבר העירייה פנחס גרוס, כדי שהם ילוו אותם בתהליכים, ויסייעו להם לשמור על מקום עבודתם.

בפגישה שנערכה בין ראש העיר ישראל פרוש, וחבר העירייה פנחס גרוס, הנחה ראש העיר את גרוס לפעול במהירות ככל יכולתו כדי למצוא פתרון לבעיה הכאובה העומדת לפתחם של העובדים. ואכן, במהלך כל החג עבד הרב גרוס על הנושא, יחד עם הרב בן ציון שוורץ, אחראי קשרי מעסיקים במפת"ח אלעד. כל המהלכים נעשים יחד עם העובדים, בליווי מלא של ראש העיר.

בימים אלה מתקיים משא ומתן עם כמה חברות, כדי להמשיך את העסקת העובדים. חלק מהחברות כבר סיכמו על המשך העסקה ישירה, ואילו עם חברות התקשורת מתקיים מו"מ מתקדם, כאשר הכיוון, כך אומרים המעורבים, הוא חיובי להמשך העסקת העובדים בלי לפגוע במקום עבודתם.

"לידידי הרב גרוס", מסביר ראש העיר, "יש ניסיון רב בתחום התעסוקה. הוא כבר הביא לכאן לעיר חברות רבות המעסיקות למעלה מאלף תושבים מהעיר, בתנאים נוחים ובמשכורות הוגנות. לכן היה ברור כי כשמגיע מקרה כזה, הרב גרוס הוא האיש המתאים לנושא. מדובר בבעיה חמורה, שאנחנו משקיעים את כל הכוחות כדי לפתור אותה".

פנחס גרוס אומר כי "אנחנו רואים את טובת העובדים לנגד עינינו, ועושים את כל המאמצים כדי שאף אחד מהם לא ייפגע. אנו פועלים במספר מישורים ויכולים לומר שיש רצון טוב של כל המעסיקים והחברות, ובמיוחד לאור מוסר העבודה הגבוה של העובדים בעיר. אנחנו מקווים שכבר בימים הקרובים נוכל להיות אנשי בשורה לכלל העובדים, כשכבר עכשיו אנחנו יכולים לבשר כי חלק מהחברות כבר הודיעו על המשך העסקה".
פרוש תעסוקה אלעד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד