כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גופתו של הילד מראשל"צ שוחררה מאבו כביר

גופתו של הילד נועם משורר ז"ל שהתמוטט בת"ת בראשון לציון, שוחררה מהמכון לרפואה משפטית

אבו ככיר. צילום: יעקב נחומי
אבו ככיר. צילום: יעקב נחומי

גופתו של הילד נועם משורר ז"ל בן ה-11.5, שנפל ונפטר בתלמוד תורה בראשון לציון, שוחררה הערב (ב'), מהמכון הפתולוגי באבו כביר, לבית החולים אסף הרופא, שם תיערך בדיקת CT לשלול גרימת מוות - לאחר מכן היא תשוחרר לקבורה.

נועם, שלמד בכיתה ו' בתלמוד תורה 'חפץ חיים', שב יחד עם חבריו מפעילות חוץ, ובעת שעלה במדרגות התמוטט ונפל לעיני חבריו. צוות הת"ת שנקרא הזעיקו את מד"א ואיחוד הצלה, ובמהלך 18 דקות אחד המלמדים שהינו מגיש עזרה ראשונה ביצע פעולות החייאה בילד.

צוות ניידת טיפול נמרץ ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וכך פינה אותו לבית החולים, שם נפטר. המנוח הותיר אחריו הורים, אח גדול ואחות תאומה יבלחט"א.

הרב יעקב רוז'ה, רב המכון הפתולוגי באבו כביר פיקח על הבדיקות, עד לשיחרור לבית החולים אסף הרופא, שם תיערך בדיקת CT.

בני המשפחה סירבו להמתין לעריכת ההלוויה מחר, כדי שקהל גדול ילווה את נועם ז"ל בדרכו האחרונה. ההלוויה תיערך הערב בסביבות השעה 23:00 בבית עלמין גורדון בראשון לציון.

אחד מרבני העיר, הרב משה נחשוני, ליווה את המשפחה בטרגדיה הגדולה. מקורביו, הלינו כי בעיר אין מספיק כונני הצלה, כך שגם במקרה זה המתינו כ-18 דקות עד להגעת צוות רפואי, מה שאולי יכול היה להציל את חיי נועם ז"ל.

הרב משה נחשוני מרבני ראשון לציון, אמר הערב בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "המשפחה נורא שבורה, היה קשה מאוד לדבר איתם. הבעייה הגדולה שהסיפור קרה לעיני כל הילדים, מה אומרים מחר לילדים?. הזמינו אותי למחר בבוקר יחד עם צוות פסיכולוגי, לנסות להסביר לילדים מה קרה. התמודדות לא קלה", סיים בכאב.

צוות התלמוד תורה מבקש מציבור הגולשים ללמוד ולתרום לעילוי נשמת הילד נועם בן נוריאל ועינת.
נועם גופה ילד תת פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד