כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ניצלו ממאסר

אב ובנו חרדים הגיעו לעסקת טיעון על שריפה שהרגה שני אנשים

אב ובנו שגרמו לשריפה קטלנית שהרסה מרכז למגורי קשישים בארה"ב וגרמה לשני הרוגים, הודו במעשה אך הם לא ייכנסו לכלא. השניים הואשמו בהריגה ברשלנות פלילית, הצתה, תקיפה שגרמה לפציעה חמורה וגרימת סכנה

אילוסטרציה
אילוסטרציה

 ד.ז. בן 72, ובנו א.ז. בן 29, השתמשו ב'ברנר' כדי לנקות את המטבח של בית אבות לקראת חג הפסח במרץ 2021, כך על פי דו"ח של מחלקת השירות הציבורי של ניו יורק , השימוש ב'ברנר' "גרם להיווצרות שריפה בתוך הקיר והתקרה של המטבח, השריפה התפרצה והתפשטה לחלקים סמוכים של המתקן" נכתב. דייר המקום, בן 79, וכבאי מתנדב בן 35, נהרגו בשריפה.

השניים הואשמו בהריגה ברשלנות פלילית, הצתה, תקיפה שגרמה לפציעה חמורה וגרימת סכנה ופזיזות בבית האבות באוורגרין קולורדו ארה"ב.

גם האב וגם הבן הודו באישומים באולם בית המשפט בשבוע האחרון, האב הודה בשתי עבירות של הריגה מדרגה שנייה. בנו הודה באשמה בסעיף אחד של גרימת סיכון. האבא קיבל חמש שנות מאסר על תנאי, בעוד בנו קיבל שלוש שנות מאסר על תנאי.

הידיעה על עסקת הטיעון התקבלה בזעם מצד כוחות הכיבוי ומשפחתו של אוליבר יוסטון, הקורבן הנוסף. לפי הדיווחים, ג'ארד לויד, כבאי מתנדב, מיהר לתוך הבניין הבוער כדי לחלץ את התושבים, ועל פי ההערכות הוא התבלבל, לא הצליח למצוא את דרכו החוצה, הוא קרא לעזרה, אך כוחות כיבוי אחרים לא הצליחו לחלץ אותו.

"זו סטירת לחי לכבאים ברחבי ארצות הברית כולה, זה חבל", אמר אביו החורג של ג'ארד, ג'ון דבנפורט לתקשורת המקומית.

מטבח חג הפסח ארה''ב אורגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד