השלטונות הרוסיים חסמו את הגישה למקורות חדשות מרכזיים ולמידע על קבוצת שכירי החרב של וגנר בזמן שהקבוצה נסעה לעבר מוסקבה בשבת, מה שהוסיף לדרמה, היו השמועות ומידע שגוי על אירועים שכלל לא קרו.

מנוע החיפוש של גוגל יחד עם לפחות ארבעה ספקי שירותי אינטרנט גדולים נוספים, נחסמו ברוסיה ביום שבת בזמן שכח וגנר ניסה להגיע למוסקבה כדי למרוד בפוטין, כך דיווחה קבוצת 'נטבלוקס' (NetBlocks), העוקבת אחר צנזורה באינטרנט. 'גוגל חדשות' היה זמין רק כמחצית מהזמן בשירות הטלפונים של מוסקבה.

טלגרם, ורשתות חברתיות פופולריות רבות ברוסיה, סבלו מניתוקים בערים רבים כולל מוסקבה וסנט פטרסבורג. ה'וושינגטון פוסט' מציין כי המהירות שבה עברה רוסיה לחסום תוכן הקשור לוגנר, מצביע על עלייה משמעותית ביכולתה של המדינה לשלוט אילו חדשות יגיעו לתושבי רוסיה ב-16 החודשים מאז החלה מלחמת אוקראינה.

ביום שבת הרשתות שכן פעלו ברוסיה היו במלא מידע כוזב, כולל ערוצים של קבוצת וגנר שנוהלו על ידי תומכי פריגוז'ין. חשבון אחד, עם יותר מ-40,000 מנויים, הכחיש כי פריגוז'ין הגיע להסכם עם פוטין, אפילו כשאחרים אישרו זאת. דיווח דומה האשים את פריגוז'ין בבגידה ברוסיה על ידי נסיגה.

כמה חשבונות טוויטר פופולריים שעוקבים אחר המלחמה טענו כי פוטין ברח ממוסקבה במטוסו האישי - דיווחים שלא היה להם אישור. דיווחים אחרים סיפרו כי פוטין נמצא בבונקר, גם כאן ללא שום ביסוס.