י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עלול לגרום תאונה

ריקול ענק להונדה: 1.2 מיליון מכוניות יצטרכו להגיע למוסכים

ריקול במגוון דגמי הונדה: חיבור של כבל אשר מוליך את מצלמת הנסיעה לאחור עלול להתרופף ולכן מהווה סיכון ועלול לגרום תאונה

ריקול ענק להונדה: 1.2 מיליון מכוניות יצטרכו להגיע למוסכים
הונדה אודיסי - הגיעה לישראל ביבוא אישי צילום: הונדה

 מיליון מכוניות הונדה מדגמים שונים יצטרכו להגיע למוסכים בארצות הברית לביצוע ריקול, כך מודיעה הונדה ללקוחותיה בארצות הברית. לפי הונדה, חיבור של כבל אשר מוליך את מצלמת הנסיעה לאחור עלול להתרופף ואז התמונה אשר מוצגת על ידי המצלמה עלולה להיעלם במהלך נסיעה לאחור, מה שמהווה סיכון ועלול לגרום תאונה.

לפי הודעתה של הונדה, הריקול מתייחס לשלושה דגמים שונים של היצרנית: אודיסי, המיניוואן הגדול של הונדה אשר יוצר בין השנים 2018 ל- 2023. בנוסף רכב השטח של הונדה, בשם פיילוט, אשר יוצר בין השנים 2019 ל – 2022 וגם רכב הכביש שטח של הונדה בשם פספורט, אשר יוצר בין השנים 2019 ו 2023.

במסגרת התיקון מוסכי הונדה יחליפו את רתמת חוטי החשמל אשר מוליכה אל המצלמה האחורית ללא עלות. חשוב לציין שהרכבים שעליהם הונדה מדווחת הם רכשים אשר שווקו בשוק הרכב האמריקאי, כלומר לא שווקו בישראל על ידי יבואנית הונדה, אבל הונדה פיילוט כן יובא לישראל ביבוא אישי, כלומר ביבוא שבוצע על ידי פלונים אשר ייבאו בעצמם רכב לשימושם.

לפי החוק בישראל, אם אכן צריך לבצע ריקול לרכב מסוים אזי חובת היבואנית הרשמית ליידע את הלקוחות שאכן קיים ריקול במכוניתם. לפי החוק בישראל, בעל רכב אשר זומן לריקול יכול לדאוג לביצועו במשך חצי שנה. לאחר מכן רישיון הרכב לא יחודש.

הונדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד