כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מבועתים מאירועי הקפיטול"

עוזרי טראמפ שמחים שקושנר ואיוונקה לא חלק מהקמפיין

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר כי ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בתו וחתנו לא יהיו חלק מצוות הבית הלבן העתידי של טראמפ אם יזכה בבחירות ב-2024. עוזריו של טראמפ שולחים הודעות שמחה על כך לחברים בצוות המורחב

עוזרי טראמפ שמחים שקושנר ואיוונקה לא חלק מהקמפיין
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר כי אם יזכה בחזרה בנשיאות ב-2024, ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בתו וחתנו לא יכהנו בתפקיד בבית הלבן, ההחלטה עוררה שמחה גדולה בקרב אנשי טראמפ. "הידיעה על כך זו גרמה לרבים לשמוח" סיפר מקור ל'דיילי ביסט'.

דברים דומים נאמרו במעגל הפנימי של טראמפ, כאשר מקורבים שולחים זה לזה את דבריו של טראמפ על קושנר ובתו ומביעים שמחה על כך. "כנראה שעדיף לאנשי הקמפיין להגיד שהם לא יהיו שם", אמר יועץ אחר של טראמפ ל"דיילי ביסט" ואישר שיש חגיגה בסביבת טראמפ. סביבת טראמפ לא אוהבת את משפחת קושנר, ועוזריו שמחים שהקושנרים מחוץ לקמפיין.

מקורב לטראמפ אמר שגם קושנר וגם איוונקה לא רצו להיות "חלק מהריצה השנייה שלו", והוסיף שהנשיא לשעבר "רצה" את הצמד, אך הם סירבו. "אני מאמין שהנשיא מנסה לגרום לזה להיראות שזו החלטה שלו, אבל זה לא", אמר מקור ל"דיילי ביסט". "כולם במעגל הפנימי יודעים. אין סיכוי שהם יהיו מזוהים עם טראמפ".

מקורב לטראמפ אמר שקושנר ואיוונקה מבועתים ממעשיו של טראמפ במהומות הקפיטול ב-6 בינואר 2021, ולא רוצים להיות מזוהים איתו.

איוונקה טראמפ ג'ארד קושנר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד