כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יריד מזון ענק

"קולינריה במיטבה": חידוש מפתיע בשוק האוכל היהודי בבני ברק

אזור המגדלים של בני ברק, ממשיך להיות הסצנה הכי לוהטת של שוק האוכל המקומי • השבוע: המסעדה המיתולוגית מתחדשת בקונספט ייחודי וביריד אוכל יהודי ענק 

"קולינריה במיטבה": חידוש מפתיע בשוק האוכל היהודי בבני ברק
מרכז מגדלי בסר צילום: Gili Yaari/Flash90

קשה שלא להתרשם מהמהפכה העצומה שעובר אזור המגדלים בבני ברק, ברחוב בר כוכבא והסביבה. מקום שנחשב בעבר לחלק מפרברי בני ברק, הפך לאזור תוסס ושוקק חיים, עם גורדי שחקים המתנשאים לגבהים עצומים ומעניקים אווירה של מדינות רחוקות מעבר לים.

אולם המהפך המשמעותי ביותר נרשם דווקא בתחום המסעדנות, בדגש על קולינריה יהודית אותנטית. חנויות האוכל הבכירות ביותר מיהרו לתקוע יתד באזור הפופולרי ומארחות את אנשי העסקים והעובדים הרבים מהאזור אשר סועדים ליבם ונהנים מהמבחר הענק שמציע שוק המזון המקומי.

בחודשים האחרונים חלו שינויים משמעותיים בגזרה זו, כאשר מסעדות וחנויות אוכל רבות פתחו סניפים תחת השגחת כשרות מהודרת לרווחת ציבור שומר התורה והמצוות, ביניהם: מסעדת גולדיס הפופולרית המספקת מבחר מאכלים ביתיים, מסעדת 'זלמנס' שמתאפיינת בסגנון אוכל מהיר וכן 'יאמי' לחובבי שווארמה ומבחר מאכלים שאפשר ללפף בלאפה...

סיור קצר באזור יחשוף בפניכם גם מגוון סגנונות מטבח מכל קצוות העולם. במוצ'ה ובסיצליאנו תוכלו ליהנות ממיטב האוכל האיטלקי הכולל פיצות ופסטות מיוחדות ואילו נגיסה וג'אפו יגישו בפניכם מנות עם השראה מהמטבח האסאייתי. במסעדת אגאדיר תוכלו להתענג מהמבורגר משובח ומתפריט בשרי ומגוון. גם הרשתות המוכרות 'קפה גרג' ו'קפה דניה' זיהו את המגמה שצוברת תאוצה ופתחו סניפים באזור.   

אם חשקה נפשכם במסעדת שף, לא זנחנו אתכם... במסעדת סולו קרנה הבשרית של השף ישראל דודק האגדי, תיהנו מתפריט גורמה יוצא דופן ומשילוב טעמים שאף פעם לא הזדמן לכם לטעום, כאשר בקומה התחתונה של המסעדה ניתן לרכוש מבחר כריכי בשר משובחים. במידה ואתם חובבים דווקא אוכל חלבי, תוכלו לבקר במסעדת ג'ורנו המתהדרת בקולינריה פריזאית חלבית.

גם בסופי השבוע נוהרים לקוחות רבים לאזור כדי לרכוש מעדנים לשבת ממיטב המעדניות, המאפיות והמסעדות. ב'הגורן' ניתן לרכוש יינות איכותיים, עם ייעוץ מקצועי של בעל הבית שידע להתאים את סוג היין לסוג האוכל שהכנתם לסעודה. במאפה נאמן תוכלו לרכוש חלות ומאפים טריים לשבת ואם אתם רוצים לשדרג את ניגוב החומוס של תחילת הסעודה, תקפצו לחומוס אליהו ברחוב הירקון. 


המסעדה היהודית - מצטרפת להתחדשות הקולינרית של האזור • באדיבות המצלם

מי שהייתה שם תמיד, עוד הרבה לפני הסחף הגדול, הינה המסעדה היהודית המיתולוגית וגם היא השבוע תורמת חלקה להתחדשות ולתנופה של האזור. אחרי 20 שנות פעילות, מתחדשת המסעדה בקונספט חדשני שיעניק ללקוחותיה חווית אוכל מיוחדת ונדירה שתכלול יריד אוכל חדש בימי חמישי ושישי. ביריד אפשר יהיה למצוא מגוון סוגי סלטים, מנות בשר ועוף, דגים ומבחר תוספות ושפע רב לכבוד שבת קודש. שוק האוכל צפוי אף לפעול במתכונת מיוחדת בכל ימות השבוע.

לצד שוק האוכל, מתחם האירוח במסעדה מתחדש בחלל מעוצב המעניק אווירה יוקרתית ונעימה ובתפריט מוקפד שנבנה על ידי שפים בכירים שעמלו לשלב את הטעמים המסורתיים של האוכל היהודי, עם החדשנות של המטבח המודרני. הרה"ח ישראל שטרן המנוי על חסידיו הנאמנים של האדמו"ר מויז'ניץ, בחר לפתוח את המקום בשמחה של מצווה, עם חגיגת שבע ברכות לנין האדמו"ר שנערכה אמש (ראשון).

יריד האוכל החדשני צפוי להוות מוקד משיכה נוסף למקום שהפך למרכז הקולינריה של בני ברק ולנו, הלקוחות, נותר רק ליהנות ולצפות שהתחרות באזור רק תלך ותתפתח.

המסעדה היהודית גולדיס נגיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד