כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עם הפודקאסט

חדש: 'דוסקאסט' - פלטפורמת פודקאסטים למגזר החרדי

הכירו את 'דוסקאסט': פלטפורמת שמע המארחת את מיטב הפרשנים ואנשי השיח החרדים ומאפשרת לציבור החרדי ליהנות מאתר ואפליקציה מתקדמים עם מבחר רצועות האזנה לכל המשפחה

חדש: 'דוסקאסט' - פלטפורמת פודקאסטים למגזר החרדי
דוסקאסט צילום: פיקסביי

ערוצי התוכן במגזר החרדי, ממשיכים לעבור שינויים משמעותיים ומהותיים. אחרי התאמה של אתרי חדשות, עיתונים, אפליקציות ואפילו מערכת גוגל מסוננת עבור המגזר שומר התורה והמצוות, כעת התור של להיט הפנאי של הדור האחרון - הפודקאסטים.

בשנים האחרונות, הפכו הפודקאסטים עבור רבים לתחליף של תחנות הרדיו המוכרות. האזנה לפודקאסטים מאפשרת גמישות מבחינת בחירת התכנים של כל מאזין ואף מספקת מנות של ידע ואינפורמציה מעניינות, בזמנים בהם אנו תקועים בפקק, אוכלים ארוחת צהריים, או סתם רוצים להתעדכן במה שקורה ומתרחש סביבנו. ניתן לומר כי עם הספר עובר תהליך והופך בהדרגה ל'עם הפודקאסטים'.

אולם עד ימים אלו, רבים מתוך ציבור שומר המצוות לא קיבלו מענה הולם שיאפשר להם להצטרף לטרנד העולמי וחלקם נאלצו להתנזר מהאזנה לפודקאסטים, כיוון שערוצי התוכן שסיפקו אותם, לא עמדו ברף הסינון וההגנה הדרושים.

בדיוק לשם כך, האתר והאפליקצייה החדשים של 'דוסקאסט' באו לתת מענה.

דוסקאסט מעניק במה מכובדת לפסקול של התוכן החרדי, עם דגש על הסכתים איכותיים המיועדים עבור מאזינים שמעוניינים לצרוך תכנים נקיים תוך העשרת הידע האישי והאזנה למיטב השיחות והפרשנויות סביב סוגיות ונושאים שנמצאים על סדר היום.  

בטיימינג המושלם

ימי בין המצרים ובכללם האיסור על שמיעת מוזיקה, גורמים להפניית הזרקור התרבותי משירים ומזויקה לעולם התוכן על כל גווניו וערוץ התוכן החדש והייחודי, מעניק את המענה המושלם בימים אלו של שלושת השבועות.


בדוסקאסט תוכלו להאזין לפודקאסטים במגוון רחב של תחומים: אקטואליה, מוסיקה, יהדות, תיירות ועוד. באתר ובאפליקצייה מגוון רחב של תוכניות פופולאריות כמו פארענצ'עס בהגשתם של אריה ארליך ומשה ויסברג,  'מסע מוזיקלי', שיעוריו של ר' ברוך רוזנבלום ועוד אלפי רצועות שמע מובחרות ומרתקות. בערוץ תמצאו מאות פודקאסטים, הכוללים שיתופי פעולה עם ערוצי התקשורת המובילים במגזר החרדי, ביניהם 'קול חי' 'קול ברמה' 'משפחה' ו'הידברות', אשר מייצרים יחד תמהיל תוכן עדכני, מעניין, רלוונטי ומרתק. 

אז בפעם הבאה שאתם מתניעים את הרכב, תתחילו גם להתניע את עולם התוכן שלכם עם מגוון הפודקאסטים של דוסקאסט.

הקליקו כאן ותיהנו ממבחר רצועות תוכן מרתקות>>>

ניתן להוריד את האפליקציה בלחיצה כאן>>

פודקאסט דוסקאסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד