כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בחירת המקום המושלם ליום כיף לעובדים: הגורמים שיש לקחת בחשבון

ארגון יום כיף לעובדים הוא דרך מצוינת לטפח גיבוש צוותי, להעלות את המורל וליצור סביבת עבודה חיובית. בחירת המקום המושלם לאירוע המיוחד היא החלטה שיכולה להשפיע מאוד על החוויה הכוללת וההנאה של כלל אנשי צוות העובדים • קיים מגוון גדול  של אפשרויות, אך בבואכם להחליט על  המקום המושלם לאירוע הספציפי, ראוי לשקול גורמים שונים כדי להבטיח יום מוצלח ובלתי נשכח לכל המעורבים

בחירת המקום המושלם ליום כיף לעובדים: הגורמים שיש לקחת בחשבון
יום כיף לעובדים צילום: פיקסביי

כשתאם מתכננים יום כייף לעובדים, עלינו לבחון את כלל הגורמים שישפיעו על ההחלטה, החל מנגישות ומתקנים ועד פעילויות ותקציב. בחירת המקום המושלם דורשת מחשבה ושיקול דעת. פנינו למומחי חברת Fungroup  , המתמחה בהפקה ותוכן לימי גיבוש וכיף, ובחנו את הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המקום המושלם ליום כיף לעובדים.

נגישות ומיקום: הנגישות והמיקום של המקום צריכים להיות בראש סדר העדיפויות. בדקו את נוחות ההגעה עבור העובדים. בחרו מקום נגיש, בין אם הוא קרוב למקום העבודה או במרחק סביר. בנוסף, קח בחשבון את קרבתו של המיקום לשירותים כגון מתקני חניה, תחבורה ציבורית או מסעדות סמוכות, מכיוון שגורמים אלה יכולים לשפר באופן משמעותי את החוויה הכוללת עבור הצוות.

קיבולת ומתקנים: ודאו כי המקום גדול כדי  להכיל בנוחות את כל אנשי הצוות שלכם. בחנו את המקום עצמו ומתקניו - חללי האירוע, אזורים חיצוניים לפעילויות פנאי וספורט, פינות ישיבה ושירותים. כדאי לבחור במקום המתאים לכולם שמאפשר גם נגישות לאנשים עם מוגבלויות. המקום צריך להיות  מותאם לפעילות המתוכננות ולספק סביבה נוחה ומהנה לכולם.

פעילויות ובידור: פעילויות מרתקות ואפשרויות בילוי חיוניות ליום כיף מוצלח. חשוב לבחור מקום המציע מגוון פעילויות פנאי התואמות את תחומי העניין וההעדפות של העובדים. בין אם מדובר בספורט, משחקי גיבוש, פעילויות אתגריות או אזורי מנוחה,

אפשרויות קייטרינג ואוכל: אוכל הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביצירת חוויה בלתי נשכחת. בדקו את שירותי הקייטרינג ואפשרויות האוכל הזמינות במקום. ודאו שיש מגוון רחב של אפשרויות הסעדה כדי לענות על העדפות תזונתיות שונות (טבעוני, ללא גלוטן, רמת כשרות ומגבלות תזונה אחרות שיכולות להיות). בין אם מדובר במזנון, דוכני מזון או ארוחה בישיבה, איכות ומגוון הם המפתח.

תקציב ועלות: שיקולי תקציב הם קריטיים בבחירת הלוקיישן. חשוב שיהיה תקציב ריאלי ויחד עם זאת יש לקחת בחשבון לא רק את העלות של השכרת המקום אלא גם כל הוצאה נוספת כגון קייטרינג, פעילויות, תחבורה ועוד. אם המקום אינו מספק קייטרינג או אפשרויות בילוי בתוך המתחם עצמו, חשוב לקחת בחשבון עלות שכירת ספקים חיצוניים או סידור מזון ובידור בנפרד. השוואת הצעות מחיר, משא ומתן על חבילות ובחינת הנחות פוטנציאליות יכולים לעזור לייעל את התקציב .מצאו את האיזון בין מחיר סביר לבין האיכות הכוללת של החוויה כדי למקסם את הערך עבור האירוע.

משוב והמלצות: עוד לפני הכל, חשוב לאסוף משוב והמלצות מהעובדים, לשתף אותם בתהליך קבלת ההחלטות כדי לעודד מעורבות. תכננו לבצע סיור שטח מקדים לפני האירוע, יש הרבה פעמים בהם מה שנראה על הנייר זה לא מה שנראה במציאות – כדאי להימנע מהפתעות.

בחירת המקום המושלם ליום כיף לעובדים דורשת השקעת מחשבה מרובה ותכנון רב. בנוסף לכל מה שהזכרנו כאן בכתבה, אנו מציעים לכם להיכנס לפורומים ולקבל טיפים על מקומות מועדפים והמלצות שלחברות אחרות שכבר היו, ראו וחוו. בסופו של דבר, המטרה העיקרית בכל הפקת יום כיף לעובדים היא יצירת חוויה מהנה שמשאירה חותם חיובי ומתמשך על העובדים, חוויה שתחזק את תחושת השייכות, המחוברות והמעורבות של העובדים בארגון.

יום כיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד