כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ביידן בירך

הכביש הראשי של פילדלפיה נפתח מחדש לאחר שריפת ענק

חלק מהכביש המהיר 95 קרס לאחר שטרקטור-קרוואן עלה באש, וניתק את הנתיב הראשי מצפון לדרום לאורך החוף המזרחי | פקקי הענק גרמו לעליית מחירים במספר מוצרים

 הכביש הראשי של פילדלפיה נפתח מחדש לאחר שריפת ענק
השריפה ברפת בארה''ב צילום: מתוך הסרטון

קטע של כביש ראשי בארה"ב בפילדלפיה במדינת פנסילבניה, נפתח מחדש לאחר שריפה קטלנית שגרמה לו להתמוטט ולפקקי ענק לאורך נתיב תחבורתי מרכזי.

התקרית בכביש המהיר 95 התרחשה ב-11 ביוני כאשר טרקטור-קרוואן שהוביל בנזין התהפך בירידה. הנהג נהרג, והשריפה שנוצרה גרמה לקריסה של חלק מוגבה של הכביש המהיר.

כביש I-95 הוא נתיב תחבורה ראשי לתנועה פרטית ומסחרית לאורך החוף המזרחי של ארה"ב. הוא משתרע מהגבול הקנדי במיין ועד לקצה הדרומי של פלורידה.

משרדו של מושל פנסילבניה ג'וש שפירו הודיע ​​שהכביש המהיר ייפתח ביום שישי בצהריים, לפני תאריך הסיום הצפוי. "מומחים אמרו לנו ביום הראשון שייקח חודשים לפתוח מחדש את I-95. אבל בגלל העבודה הקשה של אנשי המקצוע והאנשים המצטיינים שלנו, אנחנו עכשיו במסלול לפתוח מחדש את I-95 רק כשבועיים לאחר הקריסה", צייץ שפירו ביום חמישי.

הסגירה גרמה לפקקי תנועה בפילדלפיה ובסביבתה, הממוקמת בין העיר ניו יורק לוושינגטון הבירה, ואיימה להעלות את עלות מוצרי הצריכה, שכן נהגי משאיות נאלצו למצוא מעקפים. קטע הכביש החדש שנבנה יהיה זמני והוא למעשה כביש חדש העוקף את אזור הקריסה.

גורמים רשמיים בפנסילבניה אמרו כי העובדים השתמשו בכ-2,000 טון  של "מצבר זכוכית מוקצף קל משקל במיוחד" כדי להעלות את הקרקע ליד הכביש המהיר שקרס. החלק החדש נסלל אז בשישה נתיבים - שלושה לכל כיוון.

"זה בטוח, זה קול, זה מוכן לעבודה", אמר השבוע לכתבים מייק קרול, מזכיר משרד התחבורה של פנסילבניה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שיבח את הפתיחה המחודשת וציין בהצהרה ביום שישי שזה קורה "בזמן שיא". הוא ציין שעבודות החירום ממומנות כולן פדרלי, והוא שיבח את אלה שביצעו את התיקונים בכביש המהיר לא רחוק מהמקום שבו גדל בקליימונט, דלאוור.

"אני יודע כמה זה חשוב לאיכות החיים של האנשים, לכלכלה המקומית ול-150,000 כלי רכב שנוסעים בו מדי יום", אמר. ביידן הצטרף לשפירא לסיור במסוק בבנייה בשבת. הוא שיבח את העיצוב כ"חדשני להפליא על מנת לבצע את העבודה הזו בזמן שיא".

 

פקק שריפה פנסילבניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד